Jump to content

Anmälningar .


lope

Recommended Posts

Någon som vet hur dags (och var) buffén på fredagen serveras ??

Skall köra upp på fredagen och vet ännu inte om jag har semester på fredagen.

Så det skulle vara bra att veta när den gemensamma buffén är.

Mvh Lope

Link to comment
Share on other sites

Någon som vet hur dags (och var) buffén på fredagen serveras ??

Skall köra upp på fredagen och vet ännu inte om jag har semester på fredagen.

Så det skulle vara bra att veta när den gemensamma buffén är.

Mvh Lope

Jag sitter i samma sits. Kan inte åka förns vid 2 från Gävle. Så man lär väl inte va framme förns vid 21 tidigast.

O det lär väl vara för sent. :/

Link to comment
Share on other sites

Gävle - High Chaparral = 55 mil, 5 tim = 110 km/tim i snitt, 4 tim = 137 km/tim i snitt, 3 tim = 183 km/tim i snitt, osv.

What is the trouble ?

Skämt åsido, enligt Google maps skall det ta 5 tim & 38 min så utan för många pissepauser kan du

vara framme vid halv 8.

Kör snabbt (men försiktigt)

Mvh Lope

Link to comment
Share on other sites

Gävle - High Chaparral = 55 mil, 5 tim = 110 km/tim i snitt, 4 tim = 137 km/tim i snitt, 3 tim = 183 km/tim i snitt, osv.

What is the trouble ?

Skämt åsido, enligt Google maps skall det ta 5 tim & 38 min så utan för många pissepauser kan du

vara framme vid halv 8.

Kör snabbt (men försiktigt)

Mvh Lope

hehe har för mig det stod 6:48h till HC från gävle.

Link to comment
Share on other sites

Det e ju bra. Där till halv 9 - 9 då kanske. Men maten lär man väl missa iaf. Men man hinner ju dricka nån läsk iaf :P

Edit: Fast vi åker via Västerås, annars kommer man nog mitt i stockholms trafiken. Så den vägen lär ta ännu längre tid. TAr ca 45 min längre o åka via Sala-Västerås. typ.

Link to comment
Share on other sites

...ja det är väl nån mil till träffen...

http://maps.google.se/maps?f=d&source=s_d&saddr=Lule%C3%A5&daddr=High+Chaparral&hl=sv&geocode=FR286AMd_Q1SASlnuOjSFGN_RjEghozeBkUDBA%3BFRDNaQMdV_LSACH181mwBkoCwQ&mra=ls&sll=61.606396,21.225586&sspn=21.198403,78.662109&ie=UTF8&z=5

Det blir till att besöka en o annan Max-grill och trevligt café efter vägen, samt någon övernattning. Hoppas på en bra tour med många anslutande fordon efter vägen.

Link to comment
Share on other sites

...ja det är väl nån mil till träffen...

http://maps.google.se/maps?f=d&source=s_d&saddr=Lule%C3%A5&daddr=High+Chaparral&hl=sv&geocode=FR286AMd_Q1SASlnuOjSFGN_RjEghozeBkUDBA%3BFRDNaQMdV_LSACH181mwBkoCwQ&mra=ls&sll=61.606396,21.225586&sspn=21.198403,78.662109&ie=UTF8&z=5

Det blir till att besöka en o annan Max-grill och trevligt café efter vägen, samt någon övernattning. Hoppas på en bra tour med många anslutande fordon efter vägen.

129 mil till HC?! Ingen dålig sträcka du får att köra.

Har vi nån som har längre väg att köra?

Link to comment
Share on other sites

...ja det är väl nån mil till träffen...

http://maps.google.se/maps?f=d&source=s_d&saddr=Lule%C3%A5&daddr=High+Chaparral&hl=sv&geocode=FR286AMd_Q1SASlnuOjSFGN_RjEghozeBkUDBA%3BFRDNaQMdV_LSACH181mwBkoCwQ&mra=ls&sll=61.606396,21.225586&sspn=21.198403,78.662109&ie=UTF8&z=5

Det blir till att besöka en o annan Max-grill och trevligt café efter vägen, samt någon övernattning. Hoppas på en bra tour med många anslutande fordon efter vägen.

Jo-jo. Norrbottningar är lite tuffare än andra. Tur att Max börjat få fäste här nere...

129 mil... I en tygtaksbil!

Link to comment
Share on other sites

Jag petade in appen med alla Mamma-Max-grillar i mobilen, så det ska nog gå bra. Såg att det var 106 anmälda nu till träffen, inte illa...

Någon som vet av någon annan träff helgen före eller efter HC i krokarna (men det kanske hör hemma i en annan tråd?)? Annars blir det väl alla andra möjliga konstiga ställen som frun ska dra med en på "-När vi nu ändå är här så kan vi väl...".

Link to comment
Share on other sites

Jag petade in appen med alla Mamma-Max-grillar i mobilen, så det ska nog gå bra. Såg att det var 106 anmälda nu till träffen, inte illa...

Någon som vet av någon annan träff helgen före eller efter HC i krokarna (men det kanske hör hemma i en annan tråd?)? Annars blir det väl alla andra möjliga konstiga ställen som frun ska dra med en på "-När vi nu ändå är här så kan vi väl...".

Jag petade in appen med alla Mamma-Max-grillar i mobilen, så det ska nog gå bra. Såg att det var 106 anmälda nu till träffen, inte illa...

Någon som vet av någon annan träff helgen före eller efter HC i krokarna (men det kanske hör hemma i en annan tråd?)? Annars blir det väl alla andra möjliga konstiga ställen som frun ska dra med en på "-När vi nu ändå är här så kan vi väl...".

Wheels and Wings i Varberg är igång helgen före HC om det stämmer. Sen finns det 50-tals diner i Älvsered som är öppen under sommaren. Se dessa länkar.

www.wheelsnwings.se

www.mandysdiner.se

Link to comment
Share on other sites

Kan man inte lägga in en lista på de som anmält sig

Det kan ev stöta på lite PUL-konflikt, dvs med personuppgiftslagen, att lägga ut personlistor på nätet.

Vi har inte flaggat i förväg att anmälningar ska publiceras på nätet, därför avser vi inte att göra det nu.

Dock har vi en avsikt att närmare träffen, sortera databasen med anmälningar i postnummer-ordning.

Sedan får resp regionansvarig en lista på anmälda medlemmar, och kan eventuellt samordna gemensamma körningar till High Chaparral. Regionansvarig kan via mail informera anmälda medlemmar om planerad samåkning, samt ev vilka som är anmälda.

Hälsningar och väl mött på High Chaparral

Paul Wiberg

Ingår i planeringsgruppen för Sopmmarträffen

Link to comment
Share on other sites

Varför kan ni inte göra som American Power Tour förra året?

Ett galleri med anmälarnas bilar.

Kunde dom så kan väl vi.

Visst hade det gått o göra så.

Men det är för sent att börja samla in bilder nu osv.

Kanske nästa gång :)

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Gäst
Svara i denna tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...