Jump to content

Spindelled slut efter 2800 mil


uffeg

Recommended Posts

Och vad ska man ha ? 2010 års modells ?

Jag tänker byta BÄGGE sidor på en gång.

Men var köper man, och vilken sort. Vanliga eller GT500 varianten, eller är dessa samma numer ?

Sen funderar jag på: Hur kan dom redan va dåliga, så försiktigt som vi kör... både frugan o jag.....

Link to comment
Share on other sites

Och vad ska man ha ? 2010 års modells ?

Jag tänker byta BÄGGE sidor på en gång.

Men var köper man, och vilken sort. Vanliga eller GT500 varianten, eller är dessa samma numer ?

Sen funderar jag på: Hur kan dom redan va dåliga, så försiktigt som vi kör... både frugan o jag.....

Det är inget ovanligt att de är slut redan vid 3000 mil för de tidiga mustangerna från årsmodell 2005. Kontakta Grufman. Han har delarna som du behöver.

Link to comment
Share on other sites

Nåja, Grufman svara mig 3700 st på mail... men är det olika delar så är det kanske inte så konstigt.

Ska ändå till Håkan och lämna tillbaka ett gasspjäll som jag lånat och inte behövde.

Så det blir Håkan ändå

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Ford Racing bärarmarna är de första original GT500 armarna.

De nya orginal bärarmarna är samma som senaste GT500 (2011) då de tidigare inte var så bra för dessa heller.

Så nu får ni avgöra själv vilka ni vill använda.

Sedan finns det lägsta prisgaranti på Ford Racing hos Grufman, detta förutsatt att delen verkligen finns hos den andra leverantören i lager, om man nu vill spara pengar.

Link to comment
Share on other sites

Ford Racing bärarmarna är de första original GT500 armarna.

De nya orginal bärarmarna är samma som senaste GT500 (2011) då de tidigare inte var så bra för dessa heller.

Så nu får ni avgöra själv vilka ni vill använda.

Sedan finns det lägsta prisgaranti på Ford Racing hos Grufman, detta förutsatt att delen verkligen finns hos den andra leverantören i lager, om man nu vill spara pengar.

Hmmm, har just idag bytt en (1) spindelled för det dyra priset. Hoppas den är värd sitt pris i guld annars känner jag mig blåst.....

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Gäst
Svara i denna tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...