matteponken May 12, 2004 Report May 12, 2004 Hallå! Har en liten funderare angående chassinummert på 69 mussar..Har en 69 med tomma papper som en dag ska reg besiktas..När reg besikningen kommer att ske, så kommer de att frågaVar sitter chassinummert?Tror inte att de godkänner nummert i framrutan utan de vill se en instansning i karossen och nummerna under framskärmarna kan de ju inte se för skärmarna är ju i vägen.Så jag har en fråga till alla er som äger en musse 69Var sitter erat instansade chassinummer som ni visar när besiktingsgubben frågar efter det?Mycket tacksam för svarMats Johansson Helsingborg Citera
Roger May 12, 2004 Report May 12, 2004 Hej Mats jag är osäker på om det fanns instansat på innerskärmen som det är på tidigare modeller men det svarar säkert någon annan på.Jag stansade in mina siffror på vänster innerskärm framför stötdämpartornet när jag fick hem min 69a från Usa och det var inga problem när jag regbesiktade. Citera
matteponken May 12, 2004 Author Report May 12, 2004 Hej Mats jag är osäker på om det fanns instansat på innerskärmen som det är på tidigare modeller.Jo de finns på samma ställen som på tidigare modeller ( på ett ungefär)men skärmarna skymmer dem.. Citera
Lygdman cmc813 May 12, 2004 Report May 12, 2004 På min 69 Ht fanns det inget ( har även lyft av framskärmarna) men jag stannsade in nummret på kanten och det godkänndes sommaren 2001. Mitt råd är att prata med besiktningskillarna, det finns dom som är bra oxå Citera
Walter Garherr May 12, 2004 Report May 12, 2004 Har bytt skärminfästningarna på min 70:a Mustang och struntade i att stansa in chassinummret och ingen på besiktningen har frågat efter det dom har tittat på nummret i rutan,nu är det kanske skillnad på reg bes och vanlig bes.Walter CMC 1119. Citera
kallebaah CMC 653 May 16, 2004 Report May 16, 2004 Tjena mannen...!! var själv å regbesiktade min 69:a för nån månad sen å mycket riktigt så godtog inte gubben plåtbrickan i fönstret..=(( var tvungen å stansa gör det i motorutrymmet, inte så noga var bara det är synligt.. Citera
janne May 18, 2004 Report May 18, 2004 hej. Har en -70:a. Har även ett chassinr i skuffen, i mitten ovan luckan in i kupeen. Citera
Recommended Posts