Daniel Linde August 6, 2011 Report August 6, 2011 (redigerad) Snart är den här!Läste precis om vilka nyheter som kommer i modellen.Och det ser ju riktigt smaskigt ut!Motor är fortsatt lika som i 2011an, 550hp, med Tremec 6-växlade manuella lådan. Något som är helt nytt och följer med som standard är EPAS (Selectable Electronic Power Assist Steering), med 3 valbara lägen.Sport, Komfort och Standard. Alla påverkar hur styrningen skall fungera.Komfortläget är för motorvägen, där inte samma kraft behövs som i sportläget.Sportläget gör bilen känsligare på styrningen och får dig att känna vägen bättre.Systemet skall även enligt Ford minska vägljud som färdas via rattstången in i kupén.De otroligt schyssta Recaro stolarna från Boss 302, har även dessa hittat till Shelbyn. Dessa ingår i utrusningspaketet Laguna Seca Package.Och för att glädja de som sminkar sig, har Shelbyn fått upplysta sminkspeglar.Garageportsöppnare finns nu också som tillval. Ändrade %s av %s (%s) Citera
Janne H August 7, 2011 Report August 7, 2011 Jo då!Men min 2011 cab anländer den 28 augusti (shelby Cobra SVT)Röd utan stripes Citera
Corvette August 7, 2011 Report August 7, 2011 har ställbart servo på min Fikus RS sportläget går inte att använda är som att ratta gammelbil utan servo Citera
FastMagnus August 7, 2011 Report August 7, 2011 har ställbart servo på min Fikus RS sportläget går inte att använda är som att ratta gammelbil utan servoVågar inte kommentera denna............... Finns för många uppslag ;);) Citera
Daniel Linde August 7, 2011 Author Report August 7, 2011 Jag tror iaf att Mussens EPAS fungerar rätt bra!Min automatlåda på Mondeon är skit tråkig! Det är den inte i Mustangerna // D Citera
Janne H August 9, 2011 Report August 9, 2011 Den är helt ny. Och tillbringade min semester i 4 veckor med den.Jag betalade 55000 dollar för den. Citera
Enator August 9, 2011 Report August 9, 2011 Jag har två objekt påg som jag måste välja en av dem.2011 ny med:Electronics Package Glass Roof SVT Performance Package Folding car coverPris ca 490002012 ny med:Electronics Package Glass Roof SVT Performance Package Folding car coverPris ca 52000 Vi får se vilken av dessa blir det. Citera
Janne H August 9, 2011 Report August 9, 2011 Lycka till.Kolla vad det är för strålkastare, min är med HID och nu får jag problem med registrering de godtar inte dem. Måste på något sätt skaffa halogen istället.//Janne Citera
RoTe August 10, 2011 Report August 10, 2011 Det är alltså meningen att man ska göra styrningen så trög i sportläge att man inte ska kunna välta med bilen? Citera
Daniel Linde August 20, 2011 Author Report August 20, 2011 Daniel, fick du betala skatt där USA eller?Jag har alltså inte beställt någon sådan.Utan årsmodellen är på väg. Det menar jag med raden: " Snart är den här " Citera
Janne H August 27, 2011 Report August 27, 2011 Nej ingen skatt.Min bil anländer på måndag i Zeebrugge. Citera
Enator August 28, 2011 Report August 28, 2011 Deltog i en aktion där i USA och vann den. Det blev en Shelby 2011: Electronics Package Glass Roof SVT Performance Package Folding car coverBilen kommer hem om två månader. Citera
Enator August 28, 2011 Report August 28, 2011 Tack tack tänkte inte på den att Shely var ett monster Citera
Daniel Linde September 2, 2011 Author Report September 2, 2011 Trevlig kärra!Du kommer må fint i den kan jag lova Citera
BUSET September 2, 2011 Report September 2, 2011 lyfter på hatten o grattar stort!! lucky sob hade dock inte bangat för challengern till vänster på första bilden (minus lila lack)har raggat runt i usa med en guldfärgad r/t under en vecka nu o jag förälskade mig fullständigt... Citera
Enator October 11, 2011 Report October 11, 2011 Lycka till.Kolla vad det är för strålkastare, min är med HID och nu får jag problem med registrering de godtar inte dem. Måste på något sätt skaffa halogen istället.//JanneDet finns en lösning för detta som jag kommer att göra:Bilar med Xenon skall i Europa ha;1. automaisk reglering i höjdled ( för att undvika bländning vid tung last m.m)2. Vattenspolare av högtyckstyp. Mustangen har inget av dessa. Men man kan begära intyg på att slippa punk1 eftersom det är en sportbil med relativt hård fjädring. Punkt 2 måste monteras.Så jag kommer att behålla HID Citera
Janne H October 11, 2011 Report October 11, 2011 Jag har fått reda på detta. Ska rega min bil måndag. Med släp blinkers bak.Om allt går bra kommer jag att köra mina 14 dagar och sen lägga den i vintervala. Citera
Recommended Posts