Tybalt cmc1443 May 23, 2004 Report May 23, 2004 Hej!På min 64 1/2 sitter det en okromad hastighetsmätare gjord i ett gul-vitt plastmaterial. Det ser lite konstigt ut med tanke på att det mesta inne i bilen har någon form av kromlist eller kromfärg.Har inte sett en okromad hastighetsmätare på någon annan 64-65:a.Ska hastighetsmätaren vara kromad på min modell?Mvh Mikael Citera
Robert Hansson May 23, 2004 Report May 23, 2004 Hej Mikael! Jag hade precis samma på min 64½! Det ska vara cameracase black och krom ! Det som har hänt är att förkromningen utav plasten har gett sig, antingen av ålder eller att någon har försökt att polera upp den! Det jag gjorde var att beställa en ny och samtidigt nytt glas! Det blev jättebra!!! Lyfte hela bilen!!!! MvhRobert Hansson, Citera
berne May 23, 2004 Report May 23, 2004 Precis så är det! Skall vara svart och krom. Tidens tand har gnagt bort färgen. Lätt att byta och blir kanonsnyggt. Citera
Recommended Posts