Jump to content

Fantastiskt!!!!!!!!1


jalmebro

Recommended Posts

Hej-igen

Skrev en liten kort presentation om mig förut men tänkte skriva lite mer.

Jag har under ca 11 år åkt hoj och tyckt att det var fantastiskt roligt.I takt med att min frus intresse dalade så avtog också mitt.Började fundera på att köpa en Mustang cab.Detta var i våras men jag kom aldrig till skott.Tidigt i somras var jag på besök hos min mor i Mjölby och vad stod där bredvid hennes uppfart-jo en knallröd Mustang cab.Dessutom ombyggd precis som jag skulle vilja ha.Snacka om avis.Pratade en del med grannen och fick reda på att den var ombyggd av johan Hjalmarsson i Slycke i samarbete med Mustang Performance.En ”riktig” Foose,sånär som på plattan med originalnummer och lite grann med motorn.

I höstas sa Daniel som grannen hette att han skulle sälja bilen och jag bestämde mig på stört att köpa den.Snacka om lycka.Väntar ivrigt på våren.

Har också under den tid jag varit medlem plöjt igenom så mycket jag hunnit i forum och övrigt på hemsidan.Imponeras av all kunskap som finns bland medlemmarna och den vänlighet man möts av om man behöver hjälp med något.

Jag är glad och stolt att jag har fått möjligheten att köpa min drömbil och också att vara medlem i en förening med så mycket trevliga människor.

Vi kommer säkerligen att ses så snart vädret tillåter.

Till dess

Hälsningar

Dusan

Link to comment
Share on other sites

Välkommen hit!

Jag känner igen mig lite, både jag och frugan körde hoj i några år men det blev svårt att prioritera hojkörningen med två barn hemma. Gjorde en del tappra försök att kombinera hojåkat med skjutsningen till dagis och skola men det kändes mer som tvång, det blev ju inte mycket riktig körning.

La ner landsvägsåkat och köpte en ej regbar banhoj och harvade ett par år på Sviestad men tappade motivationen, inte för att suget att köra försvann men det tog för mycket tid från familjen.

Så nu blir det familjeutflykter i Mustangcaben istället, ser fram emot våren!!

/Maxax

Link to comment
Share on other sites

Hej alla !

Jag säger också välkommen i klubben.

Har också kört hoj 70-80-90-00-talet, men sedan sa knäet upp sig, fick sadla om till fyra hjul, har alltid

varit intresserad av allt med motor i, gick fordon, började jobba på FORD efter utbildningen, och sedan rullade det på...

Hösten 2010 blev jag lycklig ägare till en Mustang-68 som jag var uppe i Skövde och hämtade hem, gissa om man var stolt,

sträckkörde hem utan att ha radion igång, bara njöt av motorljudet.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Gäst
Svara i denna tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...