Jump to content

Ihopsättningen går framåt.


Stefan Johansson

Recommended Posts

  • Replies 84
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Jag beundrar er grabbar, som har tid, ork och kunskap att mecka själva. Grymt snygg 69:a fastback.

Såg lite tomt ut under motorhuven:)

Vad är det för nåt jag såg till vänster? Liknar någon form av databox.

Link to comment
Share on other sites

Tack för alla kommentarer, jag ska försöka filma med riktiga kameran någon dag så det blir trevligare format. Första försöket att lägga upp nått på Youtube, man är ingen höjdare på redigering så det kompenserar jag med tuff musik ;)

Det till vänster är startrelät och under det ett stort 70A relä som hör till Painless Wiring-härvan. Motor blir en 408W som kommer i delar inom 2 veckor, lååång tid när man väntar!!

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Dimensionerna är 275x60x15 bak, lite väl utfyllt hjulhus och utstick. Kommer säkert kasta mycket grus på skärmarna men det ser så bra ut så jag tänker köra på det och se vad som händer. Har fått lite rekommendationer att försöka få tag i smalare däck men jag "gillart" :)

Däcken och motor kommer via container, USA. Bra priser där borta om man kan få hem dom via container, att flyga hem dom är nog kostsamt.

Link to comment
Share on other sites

Snyggt Stefan, och härligt att du inte lyssnade på "cykeldäcks-förespråkaren" :D

Om du gillar brett bak (och då menar inte på damerna) men tycker att det sticker ut för mycket utanför skärmkanten kan du ju alltid sälja fälgarna efter säsongen och köpa andra med större backspace. Du behöver i så fall runt 5 tum backspace (15x8 fälgar) bak för att få in dom ordentligt. Skulle tro att du nu har ca. 3.75-4.00.

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...
  • 3 weeks later...

Logga in för att kommentera

You will be able to leave a comment after signing in



Logga In Nu



×
×
  • Create New...