Dr Frelin Posted May 17, 2012 Report Share Posted May 17, 2012 Hur böjd får en stötstång vara? Kanske låter som en konstig fråga men jag tänkte byta mina och blev lite förvånad då den första nya comp cams stötstången jag tog fram ur en ny förpackningen va lätt krokig. Inte så att den tappar i längd men det känns som att hållfastigheten måste minska. I min värld borde dom vara helt raka om dom är nya... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Johan HT-66 Posted May 17, 2012 Report Share Posted May 17, 2012 de ska inte vara nå krokiga alls./ Johan Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dr Frelin Posted May 17, 2012 Author Report Share Posted May 17, 2012 Är det vanligt att dom är krokiga från fabrik? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lemmy Posted May 18, 2012 Report Share Posted May 18, 2012 Som sagt dom måste vara spikraka, annars kroknar dom mer då motorn är igång.Jag har aldrig sett en krokig från fabrik.Bara att reklamera den!/Lemmy Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts