Jump to content

Featured Replies

• 5 months later...
comment_131471

Hej Janne!

Har kollat in din tråd med lösningen på bakljus/blinkers på din fina Shelby, har nu köpt en 2011 GT/CS som snart är på väg hem från USA och skulle gärna vilja ta del av din suveräna lösning. Hur har du löst det fram med park/sido blinkers? Vill gärna slippa att borra hål i framskärmen!

• Author
comment_131473
Hej Janne!

Har kollat in din tråd med lösningen på bakljus/blinkers på din fina Shelby, har nu köpt en 2011 GT/CS som snart är på väg hem från USA och skulle gärna vilja ta del av din suveräna lösning. Hur har du löst det fram med park/sido blinkers? Vill gärna slippa att borra hål i framskärmen!

Hej

Du får gärna kopplingsschema på boxarna, jag har en sats färdigbyggd om det finns intresse.

När det gäller sidoblinkers så har jag mina i skärmarna, använde Grufmans små blinkers.

Har även sett att någon har satt dessa på sina bakspeglar efter reg besiktning.

Janne

comment_131479
Hej

Du får gärna kopplingsschema på boxarna, jag har en sats färdigbyggd om det finns intresse.

När det gäller sidoblinkers så har jag mina i skärmarna, använde Grufmans små blinkers.

Har även sett att någon har satt dessa på sina bakspeglar efter reg besiktning.

Janne

Tack för ditt svar Janne!

Du har fått ett PM

• 2 months later...
  • 2 months later...
comment_134138

Hej Janne!

Här kommer ytterligare en nybliven 2010 GT ägare som skulle bli väldigt glad för att ta del av ditt projekt. Ett kopplingschema vore mycket tacksamt :)

Skall givetvis kontrollera vad för sorts ombyggnadsats som är monterad först.

Mvh Eje

• 2 weeks later...
comment_134557

Hej Janne! Tack för kopplingschema och bra beskrivning :D

Nu till en fråga angående denna M10 konvertering? Är lite osäker på vad som sitter i min bil?

Har du eller någon annan något svar eller tips? SWELIGHT.net står det på men inget mer :confused:

post-8355-144839405574_thumb.jpg

• 5 months later...
  • Author
comment_139705
Hej har nyss köpt en 10:a, hur fick du till detta?

//Guy

Hej!

Det var lite pyssel innan jag fick ihop kopplingsschemat, man behöver bygga tre små boxar en vid varje baklampa och vid sbj boxen. Vad dessa gör är att de återställer de konverterade kablarna till original . i default läge spänningslöst så har du Eu-blinkers och när du spänningsätter reläerna så blir installationen original bakljus.

Janne H

• 5 months later...
  • 3 months later...