Jump to content

PCM Bromma 16 juni


Åsa Wallenrud

Recommended Posts

Guest my little pony

Tyvärr lovade vädergudarna idag torsdag på ABC-nytt regn hela lördagen men sol mot kvällen....

Så ni får nog hoppas att de har ändrat sig tills imorgon fredag på ABC-nytt om vädret på lördag..

Själv så håller man sig inomhus o spikar hela lördagen o söndagen så vad gör det då?

"my little pony"

Link to comment
Share on other sites

Har du fått fart på mussen Åsa?

Nej! Den var klar på eftermiddagen samma dag som jag lämnade in den. Sen körde jag en liiiiten bit och stod i kö i fem minuter när den dog. Gick inte att starta så jag ringde verkstaden som kom efter ett tag. Tillslut fick vi igång henne och körde tillbaka till verkstaden där hon dog igen på tomgång. De kan inte fatta vad det är! Hon är kvar än. Så jag kommer inte i morgon.

Link to comment
Share on other sites

Guest my little pony

Åsa..de inge o gråta över...de går säkert fler tåg..

Själv hjälper man sin ena dotter denna helg med det nybyggda huset..

Vi har tur vi väljer att vara ute eller inne o jobba...

Men som det ser ut nu så hinner jag o få klar min nya musse till sista fredagens cruising på Sveavägen i månaden i Juni..den anländer o blir klar till midsommar som tidtabellen är utstakad........

Väl mött på stan..alltså Sveavägen i Stockholm på cruising eller när Wheels har sin goding där i augusti..

"my little pony"

Link to comment
Share on other sites

Å jösses, har du köpt en krockad till. Är det Pelle som riktar och drar på den här också? för du har väl inte köpt riktbänk och lämnat snickeribranschen.

Fast My Little Pony (MLP Mustang o Snickeri låter inte så dumt)

Du skulle vart med på Bromma, spann säkert hela rakan typ 600m, hur kul som helst. Provade också lite drifting, utmärkt underlag för det.

Tack till arrangörerna

CMC 2228 Ingemar

Link to comment
Share on other sites

Guest my little pony

Ingemar du har ju stövlar de har jag inga...

"my little pony"

Link to comment
Share on other sites

Guest my little pony

Förresten svar: till ingemar ?mc 2228 = Jag har vidare skickat medellandet till pelle så får han väl svara själv...

Jo ja den nya krockade du påstår står nog kanske på gården på onsdag...du kan få se alla bucklor o färger på och vanskapta skönheten kanske på Sista fredagen om vädret tillåter....men självklart inte i Åkersberga den 30....ett principsvar alltså...för de första så är det roligare på stan än o stå på en gräsplätt i Österåker, för ni har ju inga flygplan o hemvärn mm...de har vi ju här i Beverly Hills

Vallentuna o så har vi sjutusan till gräsmatta o stå på...då kommer jag men står självklart offside..

"my little pony"

Link to comment
Share on other sites

Guest my little pony

Tack Ingemar jag tar självklart ursäkten för dina övertramp..men om Pelle gör det är en annan fråga? vi synns ju på stan den sista för modar jag? Eller?

Jag kan ju bara tala om att "nästa" musse har precis ankommit...men den är klar med alla papper o det som behövs för att synas på "sista" fredagen i juni på Sveavägen..inga problem..

Så jag hoppas vi synns o hörs då?

Jag kommer o lägga in ett litet repotage tills dess på den tråden innan den sista fredagen i juni...håll utkik gärna...... på Stockholm Cruising.......nästa vecka..

Mvh "my little pony"

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Gäst
Svara i denna tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...