COCS September 3, 2012 Report September 3, 2012 HejUndrar över detta:Vilken är den gula Mustangen här uppe på hemsidan?Beteckning...Årsmodell...Motor...Den ser väldigt fräck ut!Är det en svensk ägare? Citera
Per Berglund September 3, 2012 Report September 3, 2012 En halt vanlig Shelby 500 KR (King of the Road) 1968Dussinbil!! (Not) Citera
JanneJ September 3, 2012 Report September 3, 2012 Jäkla skitbil, drar mycket soppa, dålig på vinterväg, lockar ägaren till onödigt lekfullt beteende i trafiken.Nej, jag ska samla in samtliga sådana i Sverige och ställa dem i mitt garage så att ingen annan behöver lida av dem......;) Citera
ThomasFB September 4, 2012 Report September 4, 2012 Nej, jag ska samla in samtliga sådana i Sverige och ställa dem i mitt garage så att ingen annan behöver lida av dem......;)Bra idé. Sen kan du byta in dom mot en sprillans ny silvergrå Toyota Prius med blanka specialfägar och "EKO"- emblem på bakluckan. Citera
bosewallius September 6, 2012 Report September 6, 2012 Ja, och fäljarna är inte original. Mvh Bosse CMC 342 Citera
Recommended Posts