Jonasm June 16, 2015 Report June 16, 2015 Trevligt alltid lika trevligt Skickat från min SM-G900F via Tapatalk Citera
Anders Lindström June 16, 2015 Author Report June 16, 2015 Tack Leif å Jonas!Jobbar på Askersund Leif. Besiktning m m men om tiden blir knapp tar jag Räven Citera
mhdin June 17, 2015 Report June 17, 2015 Äntligen Anders, ser fram emot att få se o. höra den live. Citera
Anders Lindström June 17, 2015 Author Report June 17, 2015 Kanske Gotland i augusti?Gotland skulle vara jättekul Bosse! (aldrig varit där...)Sommaren är rätt uppbokad av en del oviktigt... typ jobb... å annat Mustang hämmande men ska kolla om det går att få en goo resa till Gotland Äntligen Anders, ser fram emot att få se o. höra den live. Det vore toppen Micke!!Blir det powerbigmeet i år så kan vi ju sikta på det! Citera
NackaBosse June 18, 2015 Report June 18, 2015 Då får väl jag pallra mig dit också om bara sommaren kunde komma någon gång. Förmodligen lördag i så fall. Citera
Anders Lindström June 18, 2015 Author Report June 18, 2015 Jag å Johan åker dit fredag em å tittar/deltar i cruisingen sen övernattar vi å åker in på området när grinden öppnas ;-) Vore jättekul om både du Bosse å du Micke var där på lördagen! Å gärna fler från detta forum! Citera
Anders Lindström June 25, 2015 Author Report June 25, 2015 "Hood Clearense " * check*Nåja, med glasfiberhuv, sticksåg å mycket vilja så funkar det faktiskt.. :-o Citera
NackaBosse June 27, 2015 Report June 27, 2015 Skall bli häftigt att äntligen få se din 73:a på lördag Anders, hälsar Bosse just hemkommen från American Power Tour runt Vättern i strålande väder. Citera
Anders Lindström July 2, 2015 Author Report July 2, 2015 Jag har besiktning imorgon (fredag) å tänker åka till Power meet lördag så... håll tummarna! Citera
Jonasm July 2, 2015 Report July 2, 2015 Klart vi håller tummarna [emoji109] Skickat från min SM-G900F via Tapatalk Citera
Jonasm July 2, 2015 Report July 2, 2015 Jag ska besikta på tisdag. Skickat från min SM-G900F via Tapatalk Citera
Anders Lindström July 2, 2015 Author Report July 2, 2015 Jag ska besikta på tisdag. Skickat från min SM-G900F via TapatalkHåller tummarna på tisdag Jonas! Citera
Anders Lindström July 3, 2015 Author Report July 3, 2015 Undrens tid är inte förbi... Mach1an gled igenom besiktningen utan anmärkning!!Vi ses på lördag ;-) Citera
NackaBosse July 3, 2015 Report July 3, 2015 Hade inga som helst tvivel på det Anders, så som du har jobbat med den. Citera
turbo57 July 4, 2015 Report July 4, 2015 Grattis, kompis nu hoppas jag vi ses i Askersund nästa Lördag:clap:/Leif Citera
Anders Lindström July 4, 2015 Author Report July 4, 2015 Toppen Anders. Då ses vi imorgon Hade varit kul, Dennis! Jag missade dig nog.. Men vi ses säkert på nästa Grattis, kompis nu hoppas jag vi ses i Askersund nästa Lördag:clap:/LeifJag ska jobba på det Leif Citera
deliq cmc 1722 July 4, 2015 Report July 4, 2015 Hade varit kul, Dennis! Jag missade dig nog.. Men vi ses säkert på nästa Jag letade men såg dig inte... Din bil däremot... Citera
Anders Lindström July 6, 2015 Author Report July 6, 2015 Skit i detaljerna passa på och kör njut. Vintern kommer då kan du börja skruva igen.Helt rätt Andrew Jag har grejjat lite med bestyckning och fått på ett luftfilter som i a f andas lite bättre än det hälften så höga jag hade på Power..Strokermotorer vill ha luft som du sa Andrew. Nu går den mindre magert på låg å cruisefart men lite för fett på VOT , 11 afr på bredbandslamdan så det blir att grejja vidare Citera
Recommended Posts