AndersErlandsson October 13, 2012 Report Share October 13, 2012 Nån som känner till dessa? Bra/anus?Ska enligt tips även bygga motorer, utöver de vanliga motorarbetena.Tyvärr verkar de inte ha nån hemsida med information om vad dom gör. Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
1096 October 15, 2012 Report Share October 15, 2012 Ring till dem eller åk dit och prata just ditt "case". Finns många skitbra renoveringsfirmor som inte kör hemsida och givetvis precis tvärtom. Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
supersnake October 15, 2012 Report Share October 15, 2012 Jag kollade bolaget, och vad jag kan se så är där inget konstigt alls att anmärka på.Bolaget ser solidt och stabilt ut. Nuvarande styrelsemedlemmar har suttit sen 2004.Vad jag kan utläsa på deras omsättning så ser det inte ut att dom har anledning att basunera ut på internet för att få jobb.Jag testade att googla men fann absolut inget negativt om dem. Jag tror du lugnt kan kontakta dem, allt ser bra ut och jag hittar inga anledningar till att inte vända sig till dem. Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
AndersErlandsson October 15, 2012 Author Report Share October 15, 2012 ok tackar. ville mest veta om här var nån som anlitat dom eller så. Men jag ska ta o besöka dem o snacka lite. Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
hanssjögestam October 21, 2012 Report Share October 21, 2012 jag lämnade in min motor för borrning av blocket och slipning av vev till Motormekano i halmstad han är väldigt duktig och har humana priseradressen är furuviksvägen 7Halmstad Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts