Skip to content
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Forum - Classic Mustang Club Sweden

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Trim till GT 2005 vad rekommenderas?

Featured Replies

Lättare demontera typen jag har än de som sitter uppe på motorn om du är nervös för besiktningen.

Men då får man ju inte det karaktäristiska skruvkompressorljudet. ;)

  • Svar 52
  • Visingar 16,1k
  • Skapad
  • Senaste Svar

Top Posters In This Topic

Posted Images

Men då får man ju inte det karaktäristiska skruvkompressorljudet. ;)

Min viner då utav hv . Kanske den håller på skära ihop då haha.

Min viner då utav hv . Kanske den håller på skära ihop då haha.

Nu skrev du ju inte vad du hade för kompressor så jag bara antog att det var en turbinkompressor. Den borde låta mer som en turbo än som en skruvkompressor va? Du råkar inte ha några filmer där man hör? :)

Det är så här jag tycker att det ska låta:

:cool:
Nu skrev du ju inte vad du hade för kompressor så jag bara antog att det var en turbinkompressor. Den borde låta mer som en turbo än som en skruvkompressor va? Du råkar inte ha några filmer där man hör? :)

Det är så här jag tycker att det ska låta:

:cool:

Låter ju som en radiostyrd bil med elmotor.

  • Author

Det blev ett Ford Racing Intake Manifold + SCT iTSX Tuner.

Hämtar dem om 2 veckor i Chicago.

Hoppas att American Muscle får ihop beställningen och skickar till min frus släktingar i tid nu :P

Det blev ett Ford Racing Intake Manifold + SCT iTSX Tuner.

Hämtar dem om 2 veckor i Chicago.

Hoppas att American Muscle får ihop beställningen och skickar till min frus släktingar i tid nu :P

Nice! Funderar vad som ska köpas när vi åker till vegas. Sist jag var i new york smuglade jag en skotermatta i bagaget tungt som fn. funderar på cutouts lite lättare iaf

Ja varför inte om hästen ska få mer havre är det ju bra om han håller sej på vägen.

Hälsn från costa calma gran canaria/P

Har det här på min bil, går som ett strykjärn men blev lite väl hård fjädringsmässigt...men det är en hobbybil så de spelar ingen roll...

  • Author
Hälsn från costa calma gran canaria/P

Jasså, du är ute och reser istället för att skruva i ponnyn :P

  • Author
Har det här på min bil, går som ett strykjärn men blev lite väl hård fjädringsmässigt...men det är en hobbybil så de spelar ingen roll...

Det och uppgradering av bromsarna, Grufman har en uppgraderingssats för 14 lax som är intressant.

Blir väl detta årets tillägg på bilen.

  • Author
Kolla med mustangperformance.se

Bättre pris...

ok coolt, är rätt sur på Grufman, ska göra en liten tråd om det när jag fått bilder av kabeldragningarna på insidan av min front av min nye super meckare.

Grufman kan nog sin sak, men är lite väl dyr tycker jag.

Har köpt det mesta av mina prylar hos Håkan på Mustangperformance.se o resten på nätet i USA

  • Author

Jag bytte strålkastare på mussen hos Grufmans, beställde grejerna via dem.

Dom drog av en bult som håller fronten och ersatte den inte samt tog en timme mer betalt för att rensa upp kabelhärvan i fronten vilket de inte gjorde utan bara fakturerade en timme mer än överenskommet.

Dessutom satte dom fast lampan permanent mot bilen och samtliga skarvtåtar slarvigt monterade.

Verkar inte som dom hade en bra dag utom för att maximera vinsten under december månad så dom fick större julskinka.

Men som sagt, jag kommer lägga upp bilder på de prylar som inte var fackmannamässigt gjort samt den icke-utförda rensningen av kablar i fronten.

  • Author

Jag har en lirare här i fruängen som trots sin ringa (27 bast) ålder är en superduktig bilmeck.

Så jag låter han kolla det som jag vill ha hjälp med, han är grym på motorer så jag ska ge honom lite trimdelar att sätta på så blir han glad.

Kul att du hittat alternativ till grufman...

Samma med autotec, ung kille som har tagit över efter sin far, har byggt en hel del fina bilar, åker över till USA en månad på vintern varje år o köper delar o bilar.

Har öppet dygnet runt på Power Meet... snacka om service!

Jag bytte strålkastare på mussen hos Grufmans, beställde grejerna via dem.

Dom drog av en bult som håller fronten och ersatte den inte samt tog en timme mer betalt för att rensa upp kabelhärvan i fronten vilket de inte gjorde utan bara fakturerade en timme mer än överenskommet.

Dessutom satte dom fast lampan permanent mot bilen och samtliga skarvtåtar slarvigt monterade.

Verkar inte som dom hade en bra dag utom för att maximera vinsten under december månad så dom fick större julskinka.

Men som sagt, jag kommer lägga upp bilder på de prylar som inte var fackmannamässigt gjort samt den icke-utförda rensningen av kablar i fronten.

Bara att du kommer förbi så åtgärdar vi naturligtvis det som inte är till belåtenhet.

/Peter

Låter ju som en radiostyrd bil med elmotor.

Tur att smaken är som baken. ;)

  • Author
Bara att du kommer förbi så åtgärdar vi naturligtvis det som inte är till belåtenhet.

/Peter

Jag hade ju inte upptäckt detta förrän långt senare om inte jag bett en polares Bilmek utföra Xenonkonverteringen.

Nu håller han på och då fixar han allt så slipper jag få mussen demonterad för samma sak ytterligare en gång.

Låter ju som en radiostyrd bil med elmotor.

Lägg upp ett klipp på din egen bil då så vi får höra hur det ska låta enlig dig.

mustangperformance.se

går det handla direkt via sidan eller är det ringa som gäller ?

inga betalningsalt finns eller angivna..........

Skicka ett mail med vad du vill ha eller ring, fungerar varje gång, han svarar, lite oldfashion...men det funkar, kan ju vara därför det är bra priser... vad vet jag.

  • Author

post-7531-144839249597_thumb.jpg

1) Avdragen bult till fäste av fronten.

2) Dåliga skarvningar av kablar samt kabelhärvan som skulle fixas?

3) Dåliga skarvningar av kablar samt kabelhärvan som skulle fixas?

Det mesta är fixat men skarvningarna är tyvärr kvar ännu.

Jag bytte strålkastare på mussen hos Grufmans, beställde grejerna via dem.

Dom drog av en bult som håller fronten och ersatte den inte samt tog en timme mer betalt för att rensa upp kabelhärvan i fronten vilket de inte gjorde utan bara fakturerade en timme mer än överenskommet.

Dessutom satte dom fast lampan permanent mot bilen och samtliga skarvtåtar slarvigt monterade.

Verkar inte som dom hade en bra dag utom för att maximera vinsten under december månad så dom fick större julskinka.

Men som sagt, jag kommer lägga upp bilder på de prylar som inte var fackmannamässigt gjort samt den icke-utförda rensningen av kablar i fronten.

post-7531-144839249433_thumb.jpg

post-7531-144839249528_thumb.jpg

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Gäst
Svara i denna tråd...

Account

Navigation

Sök

Sök

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.