Hillstream May 4, 2013 Report May 4, 2013 Nån som har en bricka över? Brickan som håller staget mellan bromsbackarna i trumbromsarna, se bilden. Vet att det kanske funkar utan brickan men vill att det ska vara korrekt. Citera
Veronica May 5, 2013 Report May 5, 2013 Hej. Vänligen ursäkta min dåliga svenska, men, Ford använde inte en bricka där. Det är inte nödvändigt och är inte användbar. Citera
darne1 May 5, 2013 Report May 5, 2013 HejHar inte ens tillhörande fjädrar på mina bakbromsar?Är väl till för att undvika skrammel kan jag tänka mej? Citera
Veronica May 5, 2013 Report May 5, 2013 Hej. Fjädern är att undvika skrammel. Det är tänkt att vara där. den platta, runda stycket som driver på fjädern, tror jag det heter "bricka". Det hör inte dit. Citera
Hillstream May 6, 2013 Author Report May 6, 2013 Ja.. men det sitter i alla fall enbricka där, en som passar i bromsbacken och staget med fjädern. Citera
Hillstream May 6, 2013 Author Report May 6, 2013 Ok, kanske inte nödvändigt då med denna bricka. Tack i alla fall för ditt inlägg. Citera
THOMAS May 7, 2013 Report May 7, 2013 http://www.npdlink.com/store/index.php?p=catalog&mode=newsearch&search_str=2a787-1 Citera
Hillstream May 8, 2013 Author Report May 8, 2013 Jajamen, rätt bricka, finns hos CJ ponyparts också. Tack för tipset. Citera
Recommended Posts