Pernolf cmc 558 July 13, 2004 Report July 13, 2004 det ha rju alltid varit frömmen, att få renovera en gammal musse...En typ, 67FB fast gärna en GT, eller GT350...vad kostar renoveringsobjekt i USA?Gärna californiabil då en rostig bil inte är rolig att renovera.... Citera
Magnaten July 13, 2004 Report July 13, 2004 Gå in på denna länk och kolla på lämpliga objekt.http://search.ebay.com/mustang_W0QQnojsprZyQQfromZR14QQsosortpropertyZ3Q26sosortorderQ3D2QQsorecordsperpageZ100QQsolocationselectorZ2QQsolocationselectorZ2QQsaavailabletocountryZ192QQsolocationselecto Citera
Lasse cmc 625 July 14, 2004 Report July 14, 2004 Jag har köpt bil på e-bay, egentligen inget mer konstigt än från andra ställen förutom att du måste ha lite tur om ni är flera som bjuder på en bil eller om du vill veta vad priset är. Det finns ju en del bilar som har "Buy it now"-pris och då är ju priset förutbestämt.Sedan finns det nog lika många oseriösa säljare på e-bay som det finns andra oseriösa mäniskor som säljer bilar. Det är väl i alla lägen upp till dig som köpare att ta reda på så mycket som möjligt om vad du köper eller att våga chansa lite. Citera
Dr Bean July 14, 2004 Report July 14, 2004 pernolfDu kan gå in på www.mustangauto.com och kolla lite då och då! De får in "nya" mustanger hela tiden. Jag var själv där och köpte min Mustang i maj, men "Mustang-Gary" (som ägaren kallar sig) har sålt bilar "via telefon" till "nöjda kunder i både Danmark och Tyskland". Frakten får man dock ordna själv. Du kan väl räkna med 25-40 000 SEK för att få den körklar i Sverige (frakt, moms, reg. besiktn. etc.) lite beroende på inköpspriset. Det går dock bra att pruta på Garys priser :wink: Lycka till! Citera
Recommended Posts