Andersdal Posted July 21, 2013 Report Share Posted July 21, 2013 Vänster halvljus fram var sönder. satte dit en ny lampa men hur gör man med fjädern? Kransen har två skruvar och sedan sitter det en fjäder i den tredje fästpunkten. När skall fjädern dit? Först eller att man försöker få kransen att kroka i fjädern? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lars Oscarsson cmc383 Posted July 22, 2013 Report Share Posted July 22, 2013 Hej. Gör det lätt för oss som vill hjälpa, har du en bild, allt du beskriver verkar vara en salig röra, det skall gå lätt att byta lampa. Vilken typ har du. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Happy Posted July 22, 2013 Report Share Posted July 22, 2013 Om det är samma som -68Först i med justerskruvarna 2 st sedan dra dit fjädern.Så gjorde jag Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Andersdal Posted July 25, 2013 Author Report Share Posted July 25, 2013 Jag fixade det genom att ta en svetstråd och kroka om fjädern. Först satte jag dit kransen med de två skruvarna. Salig röra? Tycker jag nog inte. Happy hade gjort det precis som jag så det verkar vara samma på -68 och 69. Tack för svaret. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts