Jump to content

World cc Varning.


Jester

Recommended Posts

Tick idag ett handskrivet kort där det stod:" Jag har försökt nå dig ang. Mustang. Du kan väl slå en signal på nedanst. nr. Hälsningar Göran" blev glad först för jag trodde någon hade en bra bil att sälja men eftersom jag inte kände igen företaget World CC så googlar jag det och hittade det här: http://www.caprice.se/community/viewtopic.php?f=9&t=3985

Verkar vara en jävligt märklig marknadsföring av kläder. Sjukt! Så får ni ett sånt vykort så kasta inte bort er värdefulla tid i onödan.

/Jesper

Sent from my iPhone using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

jag har också fått det. jag tror att alla registrerade mustangägare får det förr eller senare. Hans reklamkampanj verkar gå ut på att skicka ut ett brev till alla mustangägare. Kanske inte lurendrejeri men inte speciellt seriöst

Link to comment
Share on other sites

Tycka vad man vill om deras marknadsföring, men det dom säljer är av bästa kvalitet.

Jag har köpt skinnjackan av dom, vet flera andra som också gjort det. Vi är helnöjda!

Jag har också köpt både whisky och ölglas av dom. Mycket snygga. Jag måste nog ta

kontakt med dom igen, för mina ölglas är snart utnötta. Har bara tre av sex kvar.;)

Mvh.

P-O

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Har även jag blivit kontaktad av honom via brev och jag var ute efter en sådan jacka men för närmare 4000:- finns det grejor till bilen som går före.

Håller man lite koll på blocket och andra annonssidor så kan man fynda rejält om man är ute efter en jacka.

Det verkar vara en hel del som köper jackorna och sedan säljer bilen medans jackan bara hängt i garderoben.

Jag gav 1500:- för en helt oanvänd skinnjacka. Det jävliga är att jag har gått ner 32 kilo sedan jag köpte den så om någon har en som är för trång kan vi byta :D

Link to comment
Share on other sites

Har även jag blivit kontaktad av honom via brev och jag var ute efter en sådan jacka men för närmare 4000:- finns det grejor till bilen som går före.

Håller man lite koll på blocket och andra annonssidor så kan man fynda rejält om man är ute efter en jacka.

Det verkar vara en hel del som köper jackorna och sedan säljer bilen medans jackan bara hängt i garderoben.

Jag gav 1500:- för en helt oanvänd skinnjacka. Det jävliga är att jag har gått ner 32 kilo sedan jag köpte den så om någon har en som är för trång kan vi byta :D

@Jonas_76. GRATTIS till viktnedgången! (hoppas verkligen inte att det är pga sjukdom, :oops:då gör jag bort mig!) Vet ingenting om dig eller din viktnedgång men 32kg är grymt! Sånt är alltid imponerande och inspirerande :thumbup::clap:

Även jag blev uppringd av dessa för nån månad sen.. Blev lite paff. Väldigt trevlig kille som ringde men kändes ändå skumt att bli uppringd för en sån grej och sen kanske köpa en jacka för några tusen när man varken sett eller vet något om jackan. Man får ju ta hans ord på att den e fin! Hehe! Det finns ju lika många luriga firmor som det finns pålitliga så jag vågade inte göra någon affär. Fick snällt avböja

Link to comment
Share on other sites

@Jonas_76. GRATTIS till viktnedgången! (hoppas verkligen inte att det är pga sjukdom, :oops:då gör jag bort mig!) Vet ingenting om dig eller din viktnedgång men 32kg är grymt! Sånt är alltid imponerande och inspirerande :thumbup::clap:

Även jag blev uppringd av dessa för nån månad sen.. Blev lite paff. Väldigt trevlig kille som ringde men kändes ändå skumt att bli uppringd för en sån grej och sen kanske köpa en jacka för några tusen när man varken sett eller vet något om jackan. Man får ju ta hans ord på att den e fin! Hehe! Det finns ju lika många luriga firmor som det finns pålitliga så jag vågade inte göra någon affär. Fick snällt avböja

Hehe nejdå det är ingen sjukdom, bara lagt om livsstilen, tackar så mycket :)

Är det samma snubbe som säljer jackorna än så har jag för mig att man får en hemskickad så man kan prova och kolla innan man betalar och är man inte nöjd så är det bara att skicka tillbaka.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Gäst
Svara i denna tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...