muggebigge March 5, 2014 Report March 5, 2014 Har en Musse på gång o vill vet vanliga fel/brister att kolla efter Citera
fast66 March 5, 2014 Report March 5, 2014 (redigerad) Rost i friskluftsintag (häll lite vatten genom ventilationsgallret och kolla inifrån), rost i ramben bak, rost under framskärmar uppe i motorrumsväggarna. Rost i skärmkanterna bak.Den här bilen har dessutom haft sexa original - ses på chassienumret 6R07T113071 där T'et innebär 6 cyl. Kolla att den har fem julbultar fram och bak annars är detta inte bytt i samband med motorbytet. Är lådan till V8 ska den vara synkad - en trevxl till sexa har osynkad etta.En 66a ska ha tröskellister, kolla om du ser spår av hålen, men de är säkert igenplastade...Inredningen ser sådär ut tycker jag... Ändrade %s av %s (%s) mer info Citera
muggebigge March 5, 2014 Author Report March 5, 2014 Tackar...Den är bes men det vet en ju hur det brukar vara:D...jobbar som bilmek o sett en del fruktansvärda grejor på nybesade bilar. Citera
muggebigge March 5, 2014 Author Report March 5, 2014 Det sista var värdefull info...har inte kommit så långt än med att kolla upp den. Citera
MustangDriver March 6, 2014 Report March 6, 2014 En Mustang av denna årgång under 100.000 kr innebär mer än bara "småjobb"..........Att det är en ombyggd 6 cyl bil gör den billigare helt klart. En seriös konvertering är ju också byte/ombyggn till en V8 framvagnKöp inte "första bästa bil" ......... kolla på flera och jämför Citera
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.