Daniel Linde April 22, 2014 Report April 22, 2014 Den första tråden försvann tyvärr. *grr*Så vad tycks?editering utav inlägg har vi diskuterat. Jag undersöker hur andra har och vilka möjligheter som finns.klart dock att editering i all evighet inte rimmar bra på ett forum.//Danne Citera
Micke Wendel April 22, 2014 Report April 22, 2014 Hej Danne,Det verkar ha gått bra med uppdateringen! I alla fall har det fungerat utmärkt för mig, av det lilla jag provat runt. Snygg enkel design och lättnavigerat - Nice.Har precis varit inne i nya webshopen och handlat lite ur nya klädkollektionen. Valde betalning med kreditkort och väl där kunde man sen betala via sin internetbank. Funkade hur bra som helst och kvitto i inkorgen efter ca. 1 minut Jag gillar den nya versionen. Bra jobbat. /Micke Citera
mhdin April 22, 2014 Report April 22, 2014 Hej Danne! Skrev imorse i förra tråden, gillar nya sidan lite modernare o. trevligare.Saknar bara gå till topp längst ner till höger så man slipper scrolla upp. Citera
Lars Oscarsson cmc383 April 22, 2014 Report April 22, 2014 Det är ju heltrevligt utseende, det var på tiden, hemsidan blev mer levande, (TACK) Citera
NackaBosse April 22, 2014 Report April 22, 2014 Tydligare text i inläggen, snyggare typsnitt i rubriker och klickbara "knappar". Snyggt jobbat. Citera
Daniel Linde April 22, 2014 Author Report April 22, 2014 Har precis varit inne i nya webshopen och handlat lite ur nya klädkollektionen. Valde betalning med kreditkort och väl där kunde man sen betala via sin internetbank. Funkade hur bra som helst och kvitto i inkorgen efter ca. 1 minut Ja vilket lyft med den nya webshopen!Jag har sett de flesta kläderna live, ser och känns rikitgt bra!Ska slå till på en jacka tänkte jag. Citera
Daniel Linde April 22, 2014 Author Report April 22, 2014 Hej Danne! Skrev imorse i förra tråden, gillar nya sidan lite modernare o. trevligare.Saknar bara gå till topp längst ner till höger så man slipper scrolla upp.Done! Citera
Per Berglund April 23, 2014 Report April 23, 2014 Skön luftig och tydlig design! Känns som det är mycket viktigt med dagens surfplattor och telefonerFast synd skräpa ner layouten högst upp! Citera
Daniel Linde April 23, 2014 Author Report April 23, 2014 Skön luftig och tydlig design! Känns som det är mycket viktigt med dagens surfplattor och telefonerFast synd skräpa ner layouten högst upp! [ATTACH=CONFIG]29874[/ATTACH]Har du inte facebook Per?Finns man inte på fejjan finns man inte alls Skämtosido, det finns både för o nackdelar Citera
Per Berglund April 23, 2014 Report April 23, 2014 Har du inte facebook Per?Finns man inte på fejjan finns man inte alls Jo jag finns ju där men ser med sorg över hur folk "tror" de har ett liv där....I själva verket försvinner man som människa.Det sociala livet ska tydligen komma genom en kabel! Kan man inte göra saker med måtta!...Sorry ingen ny tråd här om detta! Citera
Daniel Linde April 23, 2014 Author Report April 23, 2014 Snygg sida du skapat Daniel !Bra jobbat ! Grunden är ett köpt tema, men jag har ju hittat det iaf. Så all ära ska jag inte ha. Citera
MarSa April 23, 2014 Report April 23, 2014 Grunden är ett köpt tema, men jag har ju hittat det iaf. Så all ära ska jag inte ha. Var inte så blygsam, Daniel! Den är snyggt gjord! Saknar bara lite mustangbilder... vilket kommer, läste jag. Citera
Le56 April 24, 2014 Report April 24, 2014 Snyggt Daniel, det var stort ansiktslyft för Forumet. Jag kan inte säga annat än bra gjort!:-) Citera
Recommended Posts