Daniel Linde April 28, 2014 Report April 28, 2014 (redigerad) Hej,Hur är cabrioleten som vinterbil?Årsmodellen som är intressant är 99 - 04.Är det någon som kör med sin som bruksräser?//Danne Ändrade %s av %s (%s) Citera
pools April 28, 2014 Report April 28, 2014 Som någon klok sa: Vad skulle du hellre vilja ha på huvet på vintern, en tygmössa eller en plåtburk?Mvh.P-O Citera
Norwall April 28, 2014 Report April 28, 2014 Jag har provat att köra min på vintern... Mer spännande vinterbil har jag nog aldrig haft! ;-)Men värmen var inga problem i alla fall...mvh Andreas Citera
Daniel Linde April 29, 2014 Author Report April 29, 2014 Som någon klok sa: Vad skulle du hellre vilja ha på huvet på vintern, en tygmössa eller en plåtburk?Mvh.P-OHaha priceless!! Citera
Daniel Linde April 29, 2014 Author Report April 29, 2014 Jag har provat att köra min på vintern... Mer spännande vinterbil har jag nog aldrig haft! ;-)Men värmen var inga problem i alla fall...mvh AndreasJag ska fundera lite till.Men hade varit trevligt tror jag. Citera
RoTe April 29, 2014 Report April 29, 2014 Tror det finns värre problem än tygtak med att köra en sådan på vintern. ;-) Citera
Daniel Linde April 29, 2014 Author Report April 29, 2014 Tror det finns värre problem än tygtak med att köra en sådan på vintern. ;-)Det vettetusan.Har ju ingen antisladd på mondeon så det gör det samma Citera
Anders Lindström April 29, 2014 Report April 29, 2014 Min fox har ju inte så mycket moderniteter men jag har provat vinterträning med 225er sommardäck.... Det gick bra man får ta det lite varligt bara Citera
Recommended Posts