6th Avenue May 20, 2014 Report May 20, 2014 Startar ny tråd så att jag slipper bannor för att vara off-topic.Som sagt, efter träffen vid Ivösjön i helgen insåg jag att något måste göras. Nu är det gjort. Grafitgrå stripes med silver pinstripe är nu monterade. Svårt att fotografera i solen men jag är riktigt nöjd med resultatet. Citera
Snorre70 May 20, 2014 Report May 20, 2014 Ser snyggt ut. Det har jag oxå gjort på min 68, blir lite snyggare med dessa. Citera
Tobbe1977 May 20, 2014 Report May 20, 2014 När jag köpte min Mustang tyckte jag inte att det var snyggt med stripes. Men efter sett en likadan utan tyckte jag ändå att det var snyggare med stripes. Så nu får dem sitta på och gillar dem mer och mer. :-)För övrigt så passade de gråa klockrent på din bil. Citera
lasse.carina May 20, 2014 Report May 20, 2014 Nu är inte bilen så anonym, det blev riktigt bra. Citera
Obscure May 21, 2014 Report May 21, 2014 Ser riktigt läckert ut. Här hemma är det en nästan daglig debatt. Jag lutar åt stripe, men frun (som är den som kör bilen oftast) vill inte... Hon säger att jag kan köpa en egen som jag kan trimma, sänka, stripa... Så det får väl bli så :-) Citera
Wide May 21, 2014 Report May 21, 2014 En känsla som infinner sig efter stripemontage är att det är ÄNNU roligare att köra MED stripe än utan.///-AW-\\\ Citera
6th Avenue May 21, 2014 Author Report May 21, 2014 (redigerad) En känsla som infinner sig efter stripemontage är att det är ÄNNU roligare att köra MED stripe än utan.///-AW-\\\Intygas härmed, och det verkar gå fortare... Kör med ett stooort leende. Ändrade %s av %s (%s) spelling Citera
Snorre70 May 21, 2014 Report May 21, 2014 Intygas härmed, och det verkar gå fortare... Kör med ett stooort leende.Håller med dig, troligen det billigaste sättet att trimma bilen (Ögon trim) Citera
taxan May 21, 2014 Report May 21, 2014 Jäklar va snyggt det blev. passar klockrent mot den färgen Citera
6th Avenue May 21, 2014 Author Report May 21, 2014 (redigerad) Automat, Recaro stolar, Brembo bromsar, STC/Bama tune. CAI är original pga 'gälarna' i motorhuven som inte bara släpper ut varmluft utan också släpper in vatten rakt ovanför luftfiltret (begåvat...) Ford Racing väghållninssats (inkl 1" sänkning) som totalt förändrar bilens uppförande. Med montering av stripes är jag både pank och trött, nu är det slut på uppgraderingarna för i år. Nu skall jag bara njuta av våren och V8 mullret. Ändrade %s av %s (%s) spelling Citera
lasse.carina May 21, 2014 Report May 21, 2014 Vad gör det att man är pank? Bara man är lycklig :-) Citera
Wide May 21, 2014 Report May 21, 2014 Njuuut på... Vi lär säkert ses under säsongen. Om du mot förmodan skulle få för dig att sälja, call me...///-AW-\\\ Citera
6th Avenue May 22, 2014 Author Report May 22, 2014 Njuuut på... Vi lär säkert ses under säsongen. Om du mot förmodan skulle få för dig att sälja, call me...///-AW-\\\Försäljning är inte aktuellt just nu. Först måste jag cruisa, börna och bara ha det bra. Men jag hör av mig om och när det blir dags. Citera
Elbbiv May 26, 2014 Report May 26, 2014 Attans va snyggt det blev, och vilken grym attityd den fick:cool:.Intressant att få höra om vart vattnet tar vägen, har nämligen funderat på en sådan huv.... Citera
Ronis June 1, 2014 Report June 1, 2014 Mycket snyggt....men varför inte pinstripes även på var sida om det smala svarta partiet i mitten ?mvh/ Ronis Citera
6th Avenue June 1, 2014 Author Report June 1, 2014 (redigerad) Thanks. Frånvaro av pinstripes på "insidan" beror på tycke och smak. Jag provade mig fram och tyckte att det räckte med pinstripes på utsidan. Ändrade %s av %s (%s) spelling Citera
Ronis June 2, 2014 Report June 2, 2014 Thanks. Frånvaro av pinstripes på "insidan" beror på tycke och smak. Jag provade mig fram och tyckte att det räckte med pinstripes på utsidan.Låter som ett mycket klokt resonemang mvh/ Ronis Citera
Recommended Posts