Jump to content

Stripes


6th Avenue

Recommended Posts

Startar ny tråd så att jag slipper bannor för att vara off-topic.

Som sagt, efter träffen vid Ivösjön i helgen insåg jag att något måste göras.

Nu är det gjort. Grafitgrå stripes med silver pinstripe är nu monterade. Svårt att fotografera i solen men jag är riktigt nöjd med resultatet.

sybyju6u.jpg

pasegaba.jpg

a4ydesyh.jpg

Link to comment
Share on other sites

När jag köpte min Mustang tyckte jag inte att det var snyggt med stripes. Men efter sett en likadan utan tyckte jag ändå att det var snyggare med stripes. Så nu får dem sitta på och gillar dem mer och mer. :-)

För övrigt så passade de gråa klockrent på din bil.

Link to comment
Share on other sites

Ser riktigt läckert ut. Här hemma är det en nästan daglig debatt. Jag lutar åt stripe, men frun (som är den som kör bilen oftast) vill inte... Hon säger att jag kan köpa en egen som jag kan trimma, sänka, stripa... Så det får väl bli så :-)

Link to comment
Share on other sites

(redigerad)
En känsla som infinner sig efter stripemontage är att det är ÄNNU roligare att köra MED stripe än utan.

///-AW-\\\

Intygas härmed, och det verkar gå fortare... Kör med ett stooort leende.

Ändrade %s av %s (%s)
spelling
Link to comment
Share on other sites

(redigerad)

Automat, Recaro stolar, Brembo bromsar, STC/Bama tune. CAI är original pga 'gälarna' i motorhuven som inte bara släpper ut varmluft utan också släpper in vatten rakt ovanför luftfiltret (begåvat...) Ford Racing väghållninssats (inkl 1" sänkning) som totalt förändrar bilens uppförande.

Med montering av stripes är jag både pank och trött, nu är det slut på uppgraderingarna för i år. Nu skall jag bara njuta av våren och V8 mullret.

Ändrade %s av %s (%s)
spelling
Link to comment
Share on other sites

Njuuut på... Vi lär säkert ses under säsongen. Om du mot förmodan skulle få för dig att sälja, call me...

///-AW-\\\

Försäljning är inte aktuellt just nu. Först måste jag cruisa, börna och bara ha det bra. Men jag hör av mig om och när det blir dags.

Link to comment
Share on other sites

Attans va snyggt det blev, och vilken grym attityd den fick:cool:.

Intressant att få höra om vart vattnet tar vägen, har nämligen funderat på en sådan huv....

Link to comment
Share on other sites

Thanks. Frånvaro av pinstripes på "insidan" beror på tycke och smak. Jag provade mig fram och tyckte att det räckte med pinstripes på utsidan.

Låter som ett mycket klokt resonemang :)

mvh/ Ronis

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Gäst
Svara i denna tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...