September 17, 201410 yr Author comment_139720 Hur gick det i ärendet? Bra att veta om fler hamnar i situationen.//DanneEfter en väldig massa tjafs med Transportstyrelsen så är bilen till slut klar. Importföretaget som jag använt lyckades att få en avskrift av en äldre Vehcle Registration genom att kontakta förra ägaren.
September 25, 201410 yr Author comment_139887 Hej. Till slut så löste det sej med registrering och sådant. Men passagerarantalet tycks ju va ganska godtyckligt beroende på var man besiktiga.Mvh: Evert
September 25, 201410 yr comment_139888 Hej. Till slut så löste det sej med registrering och sådant. Men passagerarantalet tycks ju va ganska godtyckligt beroende på var man besiktiga.Mvh: EvertJa verkligen, jag får ha fyra passagerare i min 70 cabbe! Trångt värre! [emoji4]
September 26, 201410 yr comment_139900 Hej. Till slut så löste det sej med registrering och sådant. Men passagerarantalet tycks ju va ganska godtyckligt beroende på var man besiktiga.Mvh: EvertGrattis, det kan aldrig finnas för mycket "vildhästar" på dom Svenska vägarna.:clap::clap: