jödde October 5, 2014 Report October 5, 2014 Någon som har en bra ide om hur och framförallt var man monterar en cd på ett snyggt sätt i denna bil?Såg nån som hade satt den där originalradion sitter, men det kräver väl att man gör ett förstörande ingreppi konsolen, och det vill jag helst inte göra.För tillfället sitter den monterad innanför den lilla skjutluckan längre ner, men i det lilla hålet går det inte in en CD skiva.Jödde. Citera
laxkungen October 5, 2014 Report October 5, 2014 Sätt CD:n i handsfaket eller så skaffar du en stereo med bluetohe med aux så slipper du använda CD. Citera
NackaBosse October 6, 2014 Report October 6, 2014 Här är också ett alternativhttp://www.youtube.com/watch?v=bpgHo7Z9NwM Citera
maberg October 12, 2014 Report October 12, 2014 Hej!Hade samma problem som Du. Köpte en ny radio från www.customautosound.com. Titta på länken nedan.http://www.casmfg.com/MUSTANG%201967-73-Slidebar.htmFinns återförsäljare i Sverige/Stockholm, NOS-Works, 070-5979914 alt. ove@nosworks.se. Jag köpte radion från honom och kan rekommendera, fungerar jättebra och skapligt ljud. Ska komplettera med högtalare bak & subwoofer till nästa sommar. Hör av Dig om Du behöver veta mera.Mvh, Citera
pools October 18, 2014 Report October 18, 2014 (redigerad) Hej!Jag monterade en "modern" stereo i hanskfacket på detta viset.Den har även fjärrkontroll. Den "gamla" radion fungerar bara som strömbrytare till den nya.Gissa om det blir tappade hakor när man slår på stereon med den gamla och sen tar fram fjärren för att byta från radio eller SD-kortet med 60-70-tals musik.Mvh.P-O Ändrade %s av %s (%s) Citera
NackaBosse October 18, 2014 Report October 18, 2014 I 69-70 års modeller är handskfacket enligt ordalydelsen, d.v.s. man får med nöd och näppe plats med ett par handskar, än mindre en modern stereo. Citera
Recommended Posts