diskus October 7, 2014 Report October 7, 2014 Hej heter Olov och kommer från Skellefteå har just köpt en -67 cab som ska bli mitt vinter fix Citera
NackaBosse October 8, 2014 Report October 8, 2014 Vacker bil!Håller med. Verkar inte vara så mycket att fixa på den. Citera
diskus October 8, 2014 Author Report October 8, 2014 Jodå den är fin både motor och utsida. Däremot är det sämre med elen nästan inget fungerar och en del inredningsjobb finns att göra men det ska bara bli roligt Den här har en deluxe inredning i aliminium som det behöver piffas till men jag behöver även skaffa en ny bit till golv konsolen den övre delen där radion ska sitta ovanför skjutluckan...så om någon har nått tips hur man ska få det snygt eller en aliminium som passar så är det bara att höra av sig. Citera
Anders Lindström October 8, 2014 Report October 8, 2014 Välkommen hit å grattis till pärlan!!Kul men medlemmar från min barndomsstad :-) Citera
NackaBosse October 8, 2014 Report October 8, 2014 Här kanske du kan hitta vad du söker.http://store.sacramento-mustang.com/mustang-factory-console-parts--assemblies-c391.aspx Citera
diskus October 8, 2014 Author Report October 8, 2014 Tack Bosse Är det en bra firma att handla av...kommer att göra en usa order. Citera
NackaBosse October 8, 2014 Report October 8, 2014 Jag har beställt prylar därifrån utan problem. Problemet kan vara att de levererar hem till dörren, så du måste vara hemma när leveransen kommer. Citera
TheBullitt October 10, 2014 Report October 10, 2014 Välkommen till klubben och grattis till din pärla, väldigt fin!//Thebullitt Citera
Recommended Posts