PeterF November 18, 2014 Report November 18, 2014 Bör denna bytas ut mot nåt bättre? Är nån delning/gummidämpning som inte borde va bra vid effektökning Citera
Per Berglund November 18, 2014 Report November 18, 2014 Jag har haft exakt samma typ av kardan för rätt länge sedan och fick samma fundering som du.Ford testade en kort period dessa delade axlar som skulle ge mindre ljud.Själv hade jag aldrig problem men köpte en ny av Svea iallafall."Safety first" gick jag på.En annan svag del är de små 82mm korsen som kan vara tveksamma!På nya kardanen har jag nu de större 92mm som ska klara sig så det är ett tips att passa på byta om du beställer ny.Skickas från min iPad via Tapatalk Citera
1096 November 19, 2014 Report November 19, 2014 Skrotade nåt liknande för ett tagsen då en kund ville ha en ny... kändes som att det skulle gå att vrida loss delarna med lite mer mos. Och som Per säger... dit med 1330 kors så går det längre. Citera
Johnny Ahlberg November 21, 2014 Report November 21, 2014 Användes på bilar med automatlåda bara Citera
mhdin December 19, 2014 Report December 19, 2014 Ta från Svea dom balancerade min o. fixa dit bättre knutkors. Citera
Recommended Posts