hockeyfan September 7, 2015 Report September 7, 2015 Hej,Jag funderar på att köpa ngn av Magnaflows dämpare. Vill ha "lagom" muller som gör att mankan njuta vid landsvägskörning men höras vid gaspådrag. Ngn som har Magnaflow och vetom det är rätt för mina önskemål? Citera
Per Berglund September 7, 2015 Report September 7, 2015 (redigerad) Helt okej men jobbigt att åka hög fart.Är ett rätt "snattrigt" ljud i kupen vilket rostfritt material orsakar.Men "overall" helt okej!Åk med i min bil och dra upp ljudet! Magnaflow hela vägen från motorTyvärr fångar inte kameran ljudet så bra Ändrade %s av %s (%s) Citera
Wallentin September 9, 2015 Report September 9, 2015 Gött ljud Men känns ju lite fel att jämföra en äldre musse med en som är över 35 år nyare. Rätt stor skillnad på motor osv Gå in på youtube och sök på magnaflow och årsmodellen på din mustang så kan du få fram en del klipp Citera
NIB666 September 9, 2015 Report September 9, 2015 Jag har magnaflow på min 2007 V6, låter riktigt gött när man drar på (mycket likt en riktig V8 men det är rätt så mycket ljud i kupén även på lägre varv. Citera
Per Berglund September 9, 2015 Report September 9, 2015 Sorry såg inte det var avdelningen nyare mussar.....Läser i mobilen Tapatalk och där ser man inte riktigt vilken avdelning man skriver i. Citera
Wallentin September 9, 2015 Report September 9, 2015 Sorry såg inte det var avdelningen nyare mussar.....Läser i mobilen Tapatalk och där ser man inte riktigt vilken avdelning man skriver i.Lugnt Du bjöd ju på lite ljuv musik iaf Här är ett klipp på en med magnaflow-dämpare bak: Citera
Tommy Iggesund September 11, 2015 Report September 11, 2015 Shelby exhaust axelback har jag på min GT 05, lite dovt ljud som jag gillar men högt i bilen. Har en cab. Köpt på eBay Skickat från min iPhone med Tapatalk Citera
Tommy Iggesund September 11, 2015 Report September 11, 2015 Fick svetsa om lite på dämparna. Flytta lite på fästena som sitter svetsade på dämparna. Skickat från min iPhone med Tapatalk Citera
vidar September 13, 2015 Report September 13, 2015 Hej,Jag funderar på att köpa ngn av Magnaflows dämpare. Vill ha "lagom" muller som gör att mankan njuta vid landsvägskörning men höras vid gaspådrag. Ngn som har Magnaflow och vetom det är rätt för mina önskemål?Hej.Ville bara kommentera val av ljuddämpare, gick länge och funderade över vilken ljuddämpare jag skulle köpa, lyssnade på många olika på nätet men tyckte inte något stämde bra.Men fick tag på ljuddämpare hos hansen racing i somras till ett vettigt pris, dom som jag har på min v6 2011 är ford racing ljuddämpare och är riktigt nöjd med dom låter varken för mycket eller för lite precis lagomt beroende på man gasar.Hade magnaflow på min förra bil Camaro z28 låter alldeles för mycket.Med vänlig hälsning vidar Citera
Recommended Posts