Jump to content

Featured Replies

comment_151604

Hej alla!

Jag är en 43 åring från Sandviken.
Har just beställt en ny blå GT Fastback 2016 med custom pack och automat ifrån Linköping och väntar på leverans i början på aug.
Bilen är tillverkad och väntar på att få komma hit.

Har pratat om Mustang sedan 20-25 år tillbaka och nu äntligen har jag slagit till. (antar att det är en lite sen 40 års kris :P )
Spänd förväntan på nya bilen och hoppas att det ska bli en fin höst så man hinner med att åka lite innan vintern slår till.

/Göran.

comment_151605
10 minuter sedan, illern said:

Hej alla!

Jag är en 43 åring från Sandviken.
Har just beställt en ny blå GT Fastback 2016 med custom pack och automat ifrån Linköping och väntar på leverans i början på aug.
Bilen är tillverkad och väntar på att få komma hit.

Har pratat om Mustang sedan 20-25 år tillbaka och nu äntligen har jag slagit till. (antar att det är en lite sen 40 års kris :P )
Spänd förväntan på nya bilen och hoppas att det ska bli en fin höst så man hinner med att åka lite innan vintern slår till.

/Göran.

Lycka till?

Kenth, Västerås

• 1 month later...
  • 3 weeks later...
  • Author
comment_152567

Då har jag till slut fått min Mustang.

Var dock en resa innan det gick vägen.

4 dagar innan jag skulle få hämta bilen körde man bilen i diket och skadade den.
Snacka om att man blir chockad när man räknar ner timmarna tills man ska få hämta den....
Dom kunde inte få tag i en likadan bil utan bara i andra färger.
Hade sån tur att man på Upplands Motor i Kista hade en precis likadan bil på lager.
Bokade den omgående och hävde köpet på första firman.

Var ner igår och hämtade nya bilen i Kista :)
Blev nån vecka extra och en del extra grubblerier men nu står den i garaget.

/illern

Mustang2016.jpg