illern June 20, 2016 Report June 20, 2016 Hej alla! Jag är en 43 åring från Sandviken. Har just beställt en ny blå GT Fastback 2016 med custom pack och automat ifrån Linköping och väntar på leverans i början på aug. Bilen är tillverkad och väntar på att få komma hit. Har pratat om Mustang sedan 20-25 år tillbaka och nu äntligen har jag slagit till. (antar att det är en lite sen 40 års kris :P ) Spänd förväntan på nya bilen och hoppas att det ska bli en fin höst så man hinner med att åka lite innan vintern slår till. /Göran. 2 Citera
Kenth Arkhag June 20, 2016 Report June 20, 2016 10 minuter sedan, illern said: Hej alla! Jag är en 43 åring från Sandviken. Har just beställt en ny blå GT Fastback 2016 med custom pack och automat ifrån Linköping och väntar på leverans i början på aug. Bilen är tillverkad och väntar på att få komma hit. Har pratat om Mustang sedan 20-25 år tillbaka och nu äntligen har jag slagit till. (antar att det är en lite sen 40 års kris :P ) Spänd förväntan på nya bilen och hoppas att det ska bli en fin höst så man hinner med att åka lite innan vintern slår till. /Göran. Lycka till? Kenth, Västerås Citera
Xoggy June 21, 2016 Report June 21, 2016 Välkommen och grattis till finbilen, nu är det bara ställa sig i ledet med oss som väntar :) Citera
illern July 30, 2016 Author Report July 30, 2016 Tack. Om en dryg vecka är det dags. Den 9:e får jag hämta bilen. /illern. 1 Citera
illern August 18, 2016 Author Report August 18, 2016 Då har jag till slut fått min Mustang. Var dock en resa innan det gick vägen. 4 dagar innan jag skulle få hämta bilen körde man bilen i diket och skadade den. Snacka om att man blir chockad när man räknar ner timmarna tills man ska få hämta den.... Dom kunde inte få tag i en likadan bil utan bara i andra färger. Hade sån tur att man på Upplands Motor i Kista hade en precis likadan bil på lager. Bokade den omgående och hävde köpet på första firman. Var ner igår och hämtade nya bilen i Kista :) Blev nån vecka extra och en del extra grubblerier men nu står den i garaget. /illern 2 Citera
Farfar August 18, 2016 Report August 18, 2016 Citera Grattis!!!! Nydelig bil. Det vat da tur i oturen at det fantes en likedan....... Kjõr fõrsiktigt. Hãlsningar från Grethe och Trond Citera
Norwall August 19, 2016 Report August 19, 2016 Hej! Snygg färg och vilken tur att du hittade en likadan! Grattis! Mvh Andreas Citera
Recommended Posts