Patrik Mustang67 March 7, 2017 Report March 7, 2017 Hej, Till min -67 mustang med ny låda. Nån som har erfarenhet av kardaner.? Måste hela kardanen balanseras (inkl knutkors etc) eller räcker det med axeln utan knutkors ? Är det någon som har en kardanstång som passar mot 8" axel till salu som jag tänkte korta.? (Längd utan betydelse då den skall kapas och passa ihop med annan kardan) Har hittat en firma i Jönköping (motorrenoverarna via blocket) som verkar kunna göra detta till en vettig peng. Någon som har erfarenhet av dom? Citera
stefan_borgen March 7, 2017 Report March 7, 2017 hej har själv anlitat dom och är mycket nöjd. dom bytte till ett nytt rör enligt önskemål och behov plus balansering. Med vänlig hälsning stefan Citera
tony cmc1690 March 8, 2017 Report March 8, 2017 Vad kostar en sådan operation? Med vänlig hälsning Tony Citera
THOMAS March 8, 2017 Report March 8, 2017 Ring till dom och hör för dagspriset ! Jag gav 1875:- för några år sedan. MVH Thomas Citera
Recommended Posts