Lars Alfredsson November 16, 2017 Report November 16, 2017 Hej Mustang-vänner. Nu är nr 4 på tryck och om allt går som det ska så in i norden, finns det ett trevligt paket i lådan kring den 5/12 med klubbtidning 4 + almanacka + inbetalningskort. Ha koll på sista inbetalningsdatum så slipper du få en påminnelse av registeransvarig och vi kan få ihop vår matrikel snabbare. Hela redaktionen med alla dess medarbetare önskar En God Jul och Ett Gott Nytt Mustang År 2018. Bästa Jul-hälsningar Tord cmc1/red/ Visa hela artikel 2 Citera
Palle W December 4, 2017 Report December 4, 2017 Kommentera gärna här om du får tidningen den 7 dec eller senare. Jag vill ha lite koll på Postnords leveransåtagande. Hälsningar Palle Medlemsregistret Citera
Tommy Iggesund December 6, 2017 Report December 6, 2017 Kom i gårSkickat från min iPad med Tapatalk Citera
Pelle cmc 375 December 6, 2017 Report December 6, 2017 Min kom den 5/12.Välfylld som vanligt. Mycket trevligt (och praktiskt) med nya almanackan! 1 Citera
Sa-Malmoe December 6, 2017 Report December 6, 2017 Står det inte de som får tidningen den 7 dec eller senare ska kommentera det här den 7 dec är i morgon. 2 Citera
Corvette December 7, 2017 Report December 7, 2017 11 timmar sedan, Sa-Malmoe said: Står det inte de som får tidningen den 7 dec eller senare ska kommentera det här den 7 dec är i morgon. men på det här sättet blir ju forumet mer levande, annars är det ju dött här Citera
66musse December 7, 2017 Report December 7, 2017 Halloj i ruskvädret. min tidning dök upp idag. Trevligt med lite ny läsning på garagepausen 👍 Citera
Fredrik Johansson December 8, 2017 Report December 8, 2017 Jag har inte fått någon, men jag har inte varit medlem så länge heller... Citera
Palle W December 8, 2017 Report December 8, 2017 22 minuter sedan, Fredrik Johansson said: Jag har inte fått någon, men jag har inte varit medlem så länge heller... Hej Fredrik Idag skickades ditt Välkomstpaket, innehållande tidningen #4, medlemkort 2018 och kalender 2018. I början av nästa vecka, kan även du njuta av trevlig läsning och snygga bilder!! Ha de,,, Palle Medlemsregistret 1 Citera
Fredrik Johansson December 8, 2017 Report December 8, 2017 1 timme sedan, Pawi said: Hej Fredrik Idag skickades ditt Välkomstpaket, innehållande tidningen #4, medlemkort 2018 och kalender 2018. I början av nästa vecka, kan även du njuta av trevlig läsning och snygga bilder!! Ha de,,, Palle Medlemsregistret Tack, det låter helt underbart! Då har jag något att se fram emot. Trevlig helg! Citera
Artur December 13, 2017 Report December 13, 2017 Igår fick jag mitt välkomspaket. Som tidigare hög klass rakt igenom Stort tack Citera
Linus February 11, 2018 Report February 11, 2018 Hejsan. Ganska ny medlem här blev medlem 2018 så fick givetvis mitt välkomstpaket för några dagar sedan. Min fråga är när kommer 1a upplagan av 2018 och info om alla träffar under 2018? Läser ovanstående och då skall 4 upplagan varit ute runt december (vilket är den jag fick nu tillsammans med kalender , medlemskort och en liten klibba) , så nästa kommer när? Mars?? Tack så länge! Citera
Palle W February 12, 2018 Report February 12, 2018 (redigerad) 8 timmar sedan, Linus said: Hejsan. Ganska ny medlem här blev medlem 2018 så fick givetvis mitt välkomstpaket för några dagar sedan. Min fråga är när kommer 1a upplagan av 2018 och info om alla träffar under 2018? Läser ovanstående och då skall 4 upplagan varit ute runt december (vilket är den jag fick nu tillsammans med kalender , medlemskort och en liten klibba) , så nästa kommer när? Mars?? Tack så länge! Hej, välkommen till klubben! På sid 4 i tidningen kan du läsa utgivningstider. Nr 1/2018 ska enligt vår plan vara hos medlemmar senast 29 mars. Efterhand som Internet växt som infokanal, sprids allt mer info om planerade aktiviteter den vägen. Vår Hemsida, Facebook-sida och mail är oftast bästa vägen att få info. Tidningen innehåller förvisso en träffkalender av mindre omfattning, men långt ifrån allt som händer. Från region Syd får du automatiskt mail om planerade aktiviteter, och du kan anmäla dig via Portalen att få mail från övriga regioner. Hälsningar Palle Ändrade %s av %s (%s) Citera
willomannen February 20, 2018 Report February 20, 2018 Kommer 2018 års medlemskort med tidningen ? Citera
Palle W February 20, 2018 Report February 20, 2018 Tillsammans med tidning #1 kommer Matrikel, MHRF-broschyr och medlemskort. 1 Citera
Recommended Posts