Jump to content

Mustang Club Magazine #4 2017


Recommended Posts

Hej Mustang-vänner.
Nu är nr 4 på tryck och om allt går som det ska så in i norden, finns det ett trevligt paket i lådan kring den 5/12 medMCM174 Omslag 1.png
klubbtidning 4 + almanacka + inbetalningskort. Ha koll på sista inbetalningsdatum så slipper du få en påminnelse av registeransvarig och vi kan få ihop vår matrikel snabbare.
Hela redaktionen med alla dess medarbetare önskar 
En God Jul och Ett Gott Nytt Mustang År 2018.

Bästa Jul-hälsningar
Tord
cmc1/red/
 


Visa hela artikel

  • Like 2
Link to comment
  • 3 weeks later...
11 timmar sedan, Sa-Malmoe said:

Står det inte de som får tidningen den 7 dec eller senare ska kommentera det här den 7 dec  är i morgon.

 

 

 

 

men på det här sättet blir ju forumet mer levande, annars är det ju dött här 

Link to comment
22 minuter sedan, Fredrik Johansson said:

Jag har inte fått någon, men jag har inte varit medlem så länge heller...

Hej Fredrik

Idag skickades ditt Välkomstpaket, innehållande tidningen #4, medlemkort 2018 och kalender 2018.
I början av nästa vecka, kan även du njuta av trevlig läsning och snygga bilder!!

Ha de,,,
Palle
Medlemsregistret

  • Like 1
Link to comment
1 timme sedan, Pawi said:

Hej Fredrik

Idag skickades ditt Välkomstpaket, innehållande tidningen #4, medlemkort 2018 och kalender 2018.
I början av nästa vecka, kan även du njuta av trevlig läsning och snygga bilder!!

Ha de,,,
Palle
Medlemsregistret

Tack, det låter helt underbart! Då har jag något att se fram emot.

Trevlig helg!

Link to comment
  • 1 month later...

Hejsan. Ganska ny medlem här blev medlem 2018 så fick givetvis mitt välkomstpaket för några dagar sedan. Min fråga är när kommer 1a upplagan av 2018 och info om alla träffar under 2018? Läser ovanstående och då skall 4 upplagan varit ute runt december (vilket är den jag fick nu tillsammans med kalender , medlemskort och en liten klibba) ,  så nästa kommer när? Mars?? 

Tack så länge! 

Link to comment
8 timmar sedan, Linus said:

Hejsan. Ganska ny medlem här blev medlem 2018 så fick givetvis mitt välkomstpaket för några dagar sedan. Min fråga är när kommer 1a upplagan av 2018 och info om alla träffar under 2018? Läser ovanstående och då skall 4 upplagan varit ute runt december (vilket är den jag fick nu tillsammans med kalender , medlemskort och en liten klibba) ,  så nästa kommer när? Mars?? 

Tack så länge! 

Hej, välkommen till klubben! På sid 4 i tidningen kan du läsa  utgivningstider. Nr 1/2018 ska enligt  vår plan vara hos medlemmar senast 29 mars. Efterhand som Internet växt som infokanal, sprids allt mer info om planerade aktiviteter den vägen.

Vår Hemsida, Facebook-sida och mail är oftast bästa vägen att få info. Tidningen innehåller förvisso en träffkalender av mindre omfattning, men långt ifrån allt som händer.

Från region Syd får du automatiskt mail om planerade aktiviteter, och du kan anmäla dig via Portalen att få mail från övriga regioner.

Hälsningar
Palle

Ändrade %s av %s (%s)
Link to comment

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Gäst
Svara i denna tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...