Mustang2016 October 30, 2018 Report October 30, 2018 Hur kan man få hen större delar från usa biligare. Huvar mm Citera
Mustangmike October 30, 2018 Report October 30, 2018 Trodde jag du visste och kunde hjälpa till med Citera
Mustang2016 October 30, 2018 Author Report October 30, 2018 Jo det är inga problem. Men vissa delar som är skrymmande är lite svårt att skicka för vissa återförsäljare! Därför frågan!! Citera
Mustangmike October 31, 2018 Report October 31, 2018 Ha... jag läste lite fort och fel, trodde ditt nick va Shipping Citera
kroegarn October 31, 2018 Report October 31, 2018 Jag fick hem två dörrar och en motorhuv (till en Datsun 240Z) via Nordtrafik och en hjälpsam säljare som orkade ta med prylarna till närmaste inlämningsställe. Kostade dock inte gratis, men tack och lov gjorde dörrarna det så blev en bra deal ändå. Dessutom måste man pröjsa extra från Göteborg till vars man nu bor, men gjorde lite utflykt av det hela och åkte ner och hämtade grejorna istället. Så jaa inte smidigaste sättet, men ett sätt iaf. mvh /Micke Citera
Recommended Posts