Jump to content

Recommended Posts

(redigerad)

Hjälp

”Tappade” bromsservon i Fredags i Lidköping. Vid bromsning så hördes ett pysande ljud in under instrumentpanelen. Rev isär huvudcylindern från bromsklockan och såg där att det fanns bromsvätska. Inte bra. Så det blir renovering av huvudcylindern, men går det att renovera bromsklockan, eller köper man nytt. 66:a cab med trumbromsar runt om. Finns det bromsklocka som passar till både för trumbromsar och ev om man vill konvertera om till skivbromsar. Tacksam för svar om någon ute i Svedala har några tips...🏎

Börjar bli bråttom nu inför diverse evenemang...

//Magnus 

Ändrade %s av %s (%s)

Renovera i första hand det är alltid bäst.   VP kanske har renoveringsats annars får du beställa från USA

De nya booster man köper är lotteri.  Ofta fel modell man får, fel renoverat, saknas någon detalj, funkar inte etc,etc

När du vill ha skivor byt ut allt igen mot ett färdigt kitt så du slipper en massa huvudbry.  Går aldrig blanda system
 

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Gäst
Svara i denna tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...