Magnus Hansson July 8, 2019 Report July 8, 2019 (redigerad) Hjälp ”Tappade” bromsservon i Fredags i Lidköping. Vid bromsning så hördes ett pysande ljud in under instrumentpanelen. Rev isär huvudcylindern från bromsklockan och såg där att det fanns bromsvätska. Inte bra. Så det blir renovering av huvudcylindern, men går det att renovera bromsklockan, eller köper man nytt. 66:a cab med trumbromsar runt om. Finns det bromsklocka som passar till både för trumbromsar och ev om man vill konvertera om till skivbromsar. Tacksam för svar om någon ute i Svedala har några tips...🏎 Börjar bli bråttom nu inför diverse evenemang... //Magnus Ändrade %s av %s (%s) Citera
Per Berglund July 9, 2019 Report July 9, 2019 Renovera i första hand det är alltid bäst. VP kanske har renoveringsats annars får du beställa från USA De nya booster man köper är lotteri. Ofta fel modell man får, fel renoverat, saknas någon detalj, funkar inte etc,etc När du vill ha skivor byt ut allt igen mot ett färdigt kitt så du slipper en massa huvudbry. Går aldrig blanda system Citera
Magnus Hansson July 9, 2019 Author Report July 9, 2019 Gottans. Tack för informationen...! //Magnus Citera
Magnus Hansson July 9, 2019 Author Report July 9, 2019 7 timmar sedan, Tungelsta HT-67 said: Bromsservo till trumbromsar ? Japp Citera
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.