Jump to content

Recommended Posts

Är det någon som känner till headers med BRA passform.Har en 67 mustag med 351w.Har ett par nya Hooker Competition till 289/302,som inte passar ,antagligen för att 351an är större, högre. Funderar på Hedman,som har både långa och shortisar.Kom med tips! MVH TommyCMC964

Om du vill ha bra headders med bra passform och bra ground clearence

gå in på hookers hemsida och kolla hooker super comp har två fina headders med super fitness lite dyrare men bra finns i både 1 5/8 och

1 3/4 med ecual length lycka till

Hoppas verkligen att Andrew har rätt! Jag har hört att "shorties" ska passa bra men då är det tydligen väldigt svårt att byta stift sen...

Jag har en 67:a med 351W som jag satte Flowtech headders på och det var ett rent hel*%! att få dit... :? (351W har väl aldrig mont. orig. i 67?)

Nu läcker det redan lite på ena sidan så jag har nästan funderat på att sätta dit original grenrör igen. Hade jag vetat innan att det skulle

vara så svårt så hade jag ALDRIG köpt dem, då är jag hellre utan de få hästar de ger.

Hooker har ett par headders som heter engine swap headders som är för 65-67 mustang har köpt dom nu och dom passar bättre än dom som var till min -69 och 351" men ett varningens tecken där det strulat för mig tidigare har varit styrningen men det problemet har jag avhjälpt med kuggstångs styrning men fråga även pelle som har en 351W och en -69