micke1967 September 9, 2019 Report September 9, 2019 hejsan Jag har tänkt skaffa Mustang inom ett år eller så fort jag hittar en bra. Jag tycker "Bullit" mustangen från 2008-9 är riktigt fin. Så vet nån hur vanlig den är i Sverige?? Ser man några till salu nånsin? Finns en på blocket nu men den hade varit krockad och hade lite hjulinställninsproblem så den var nog inte för mig då jag ju som alla andra söker en fin bil utan problem.. mvh micke Citera
Corvette September 9, 2019 Report September 9, 2019 Bullitt växer inte på träd, de som har dem brukar hålla hårt i dem 1 Citera
IEFBR14 September 16, 2019 Report September 16, 2019 On 09/09/2019 at 10:31 AM, corvette said: Bullitt växer inte på träd, de som har dem brukar hålla hårt i dem Precis. Citera
micke1967 September 17, 2019 Author Report September 17, 2019 Jag förstår dem..riktiht fin bil och av de hyllningar som släppts av Ford är de ju den mest trogna versionen till filmens bil...Riktigt fin...Har nån i klubben sådan Bullit Mustang så lägg gärna in bilder här..ser mig aldrig mätt på dem.. Citera
Mustangmike April 4, 2023 Report April 4, 2023 On 2019-09-09 at 10:31, Corvette said: Bullitt växer inte på träd, de som har dem brukar hålla hårt i dem Ja så är det, men idag kunde jag äntligen köra hem nyförvärvet, en 2008 Dark Highland Green med endast 3700 mil och en del kul extra även under huven. Jag är svag för Bullit original utseendet och kommer sannolikt att montera original hjulen och byta bakspoilern till en mer diskret och framspoilern ...ja vi får se om den åker bort. Agent 47 speglar kommer sitta som en smäck. Citera
Corvette April 4, 2023 Report April 4, 2023 1 hour ago, Mustangmike said: Ja så är det, men idag kunde jag äntligen köra hem nyförvärvet, en 2008 Dark Highland Green med endast 3700 mil och en del kul extra även under huven. Jag är svag för Bullit original utseendet och kommer sannolikt att montera original hjulen och byta bakspoilern till en mer diskret och framspoilern ...ja vi får se om den åker bort. Agent 47 speglar kommer sitta som en smäck. lacka ekrarna i highland green så får du en egen snygg look 1 Citera
Mustangmike April 4, 2023 Report April 4, 2023 2 minuter sedan, Corvette said: lacka ekrarna i highland green så får du en egen snygg look Blir för lite kontraster, men har funderat på svart eller antracit, som det stod på fakturan av någon anledning. Citera
Corvette April 5, 2023 Report April 5, 2023 16 timmar sedan, Mustangmike said: Blir för lite kontraster, men har funderat på svart eller antracit, som det stod på fakturan av någon anledning. är ju antracit på fälgekrarna Citera
Piney 18 April 5, 2023 Report April 5, 2023 Köpte nyligen denna 2008 i svart utförande. Såldes ny i Kanada. Funderar också på Bullitt-fälgar. Och 20" fälgar är ju i största laget även om däcktillgången är bättre än till t ex 18". Citera
walkthebigdog April 5, 2023 Report April 5, 2023 Ska man vara petig är det inte anthracite utan dark argent som original 18" bullitt fälgar är målade med. Citera
Mustangmike April 6, 2023 Report April 6, 2023 17 timmar sedan, Piney 18 said: Köpte nyligen denna 2008 i svart utförande. Såldes ny i Kanada. Funderar också på Bullitt-fälgar. Och 20" fälgar är ju i största laget även om däcktillgången är bättre än till t ex 18". Den känner jag igen, visst är det kompressor på den? Citera
Piney 18 April 6, 2023 Report April 6, 2023 4 minuter sedan, Mustangmike said: Den känner jag igen, visst är det kompressor på den? Jo, satt en Whipple nyss på den, men den gick inte igenom besiktningen så för tillfället är den av... Kan ju alltid slänga på den igen om jag ska köra på bana Citera
Musse26 June 18, 2023 Report June 18, 2023 On 2023-04-04 at 14:11, Mustangmike said: Ja så är det, men idag kunde jag äntligen köra hem nyförvärvet, en 2008 Dark Highland Green med endast 3700 mil och en del kul extra även under huven. Jag är svag för Bullit original utseendet och kommer sannolikt att montera original hjulen och byta bakspoilern till en mer diskret och framspoilern ...ja vi får se om den åker bort. Agent 47 speglar kommer sitta som en smäck. Tycker själv att vingen o spoilern gör halva utseendet Citera
Mustangmike June 19, 2023 Report June 19, 2023 17 timmar sedan, Musse26 said: Tycker själv att vingen o spoilern gör halva utseendet Jag har vant mig och gillar spoilerna och listerna skarpt nu 20 tummarna är sålda och original Bullet med 23mm spacers sitter på nu. Citera
Recommended Posts