Jump to content

Lite lek i Photoshop


Stefan_A

Recommended Posts

Jag har aldrig fått någon snits på PS. Blir bara avis när jag ser alla fina grejer andra kan göra... :(

Testade att byta färg på min bil för ett tag sedan, det slutade nästan med att datorn åkte ut genom fönstret. Mitt tålamod för datorer är inte tillräckligt stort. Men som en klok man sa, de flesta felen beror på "UE"..

User Error...

Link to comment
Share on other sites

By the way, jag följde tipsen på http://www.graphic-design.com/Photoshop/drawing/ för att trolla fram bilden ovan.

Torrbollen kommer nog på plats imorgon om jag hinner köra förbi garaget. Funderar på några rått/musfällor också när jag ändå är på gång.

Enkvistar ska väl visst hålla ohyran borta, eller var det kvistar av något annat barrträd?, hur som helst så har jag det i mitt garage (ute på landet) och jag tror inte att det varit några råttor på påhälsning där, har iaf. inte sett något "spill" på golvet. Torrboll är också en bra idé, jag har två i min bil. Var säkert en liter vatten sammanlagt när jag tömde dom första gången.

Snart kommer våren! :)

Link to comment
Share on other sites

Kanske inte rätt tråd men tänk på att "vattnet" som bildas i torrbollen inte bara är vatten utan en ganska kladdigt blandning. Jag har torrbollen stående i en platsback i bilen ifall den skulle välta (torrbollen alltså ;-)). Vill inte att det skall rinna ut i bilen. Brukar använda handskar när jag tömmer den. I början tömde jag den ute på asfalten men det blev fläckar där som måste spolas bort med vatten. (Garageägaren kom och skällde på mig :( ) Nu blir det direkt i brunnen som den sanna miljöbov man är. Vet inte riktigt hur man skall göra annars?

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Gäst
Svara i denna tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...