Tom Ripley May 21, 2020 Report May 21, 2020 Bytte tankgivare då den inte visade fullt , dessutom nån liten elpryl bakom instrumentpanelen men tji fick jag, blev sämre än innan någon som har erfarenhet av detta? Citera
Tungelsta HT-67 May 22, 2020 Report May 22, 2020 Den där lilla elprylen , kan det vara voltregulatorn till instrumenteringen eller ? Om den också är bytt så det som är kvar är kablaget mellan tank och mätaren/instrumentering , är tanken jordad OK Mätaren i instrumenteringen , går ju att testa innan man köper ny ! Vet dock ej om den jobbar med 5v eller 12v Citera
Tom Ripley May 22, 2020 Author Report May 22, 2020 Hade hoppats på voltregulatorn ( ny) då inte motorvärmen heller visar rätt, Citera
Thomas19 May 22, 2020 Report May 22, 2020 Jag gillar killen i klippet nedan. Han inger förtroende. Så jag letar ofta upp filmer med honom om jag har problem. Felsökning mätare och givare 1 Citera
Recommended Posts