lennart lundberg February 16, 2005 Report February 16, 2005 Vill man köpa från Americanmotors-cars.com från en som heter Jan-Erik i USA? Där måste du ha bestämt dig vad du ska köpa för bil, innan du ställer frågor om bilen. Gör inte som jag att ställa frågor innan du har bestämt dig för bilen. Ställ inga frågor som stör säljaren och framför allt, ta inte reda på fakta som inte stämmer med vad säljaren deklarerar, för du får då inte köpa bilen som han är ombud för. I det här fallet gäller det en Mustang GT -65 med K-code. Den blev såld enligt säljaren under tiden som jag väntade på svar som aldrig kom. Jag var tvungen att ringa Jan-Erik för få svar på mailet, ”fick en utskällning på telefon”, han hade så många köpare som var riktiga köpare, jag måste ha varit en ointressant köpare som ställde frågor på en viss bil innan köp. Jag frågade bl.a. om ”DATE” 10D. Enligt uppgifter så finns inte månad D 1965, en obehaglig fråga, det fanns flera fel på Door plate:en . Det finns en till som jag tycker är oseriös, Per-Ola Johansson när det gäller försäljning av bilar. Han saluför en bil som det redan finns köpare till, man ska vara en seriös köpare, kort betänketid, samma bild på flera Mustanger och till högstbjudande på bilar som inte går att se på i Sverige. Det är upp till var och en att välja säljare. CMC 1507 Citera
kallebaah CMC 653 April 29, 2006 Report April 29, 2006 Hej allihopa... Min bror hittade en 69 mustang cab till salu på en stor tysk annonssajt. Bilen stod i Ipswitch, england å var i ett gott skick. Det begärda priset var 5050 euro. Tyckte att jag kände igen den nånstans ifrån..kom hem å kollade runt å vips...där var den...till salu i californien..Den tyska annonsen är rena lurendrejeriet.. Så nappa inte! på den annonsen...Säljaren ska anmälas, bifogar en bild på cabben..Blir så jäkla sur på sånt här trams...!!! Citera
87gt50 April 29, 2006 Report April 29, 2006 Hej allihopa... Min bror hittade en 69 mustang cab till salu på en stor tysk annonssajt. Bilen stod i Ipswitch, england å var i ett gott skick. Det begärda priset var 5050 euro. Tyckte att jag kände igen den nånstans ifrån..kom hem å kollade runt å vips...där var den...till salu i californien..Den tyska annonsen är rena lurendrejeriet.. Så nappa inte! på den annonsen...Säljaren ska anmälas, bifogar en bild på cabben..Blir så jäkla sur på sånt här trams...!!!Den ser tysk ut, med de hjulen... Citera
Per Berglund April 30, 2006 Report April 30, 2006 Hej allihopa... Min bror hittade en 69 mustang cab till salu på en stor tysk annonssajt. Bilen stod i Ipswitch, england å var i ett gott skick. Det begärda priset var 5050 euro. Tyckte att jag kände igen den nånstans ifrån..kom hem å kollade runt å vips...där var den...till salu i californien..Den tyska annonsen är rena lurendrejeriet.. Så nappa inte! på den annonsen...Säljaren ska anmälas, bifogar en bild på cabben..Blir så jäkla sur på sånt här trams...!!!Den ser tysk ut, med de hjulen... Faktiskt orginal!Har själv sådana kapslar liggandes..Känns Biltema trots det är Ford! Men Tysk smak att behålla dom! Citera
lestat April 30, 2006 Report April 30, 2006 själv så har jag fått en rejäl utskällning, och kallad "fattiglapp" mm mm av en kille i Dalarna. jag svarade på en annons i "Nitroz" om en förgasare, och DUM som jag är (?!?!?!) så fattade ju inte jag att man inte fick maila till den killen, utan ville man ha den, så fick man minsann ringa! jag påpekade att då borde du kanske inte lägga in din mailadress i annonsen då, ELLER skriva: Endast tel.svar.Då blev jag utskälld för det så det finns roligt/lustigt/knepigt folk där ute Citera
Recommended Posts