February 17, 20214 yr comment_175489 Hej Alla Ăr det nĂ„gon som vet om det finns nĂ„gon som sĂ€ljer Sekventiella blinkers bak till Mustang 2015 (DOM MĂ STE VARA OMSTĂLLNINGSBARA annars inte godkĂ€nda i besiktning). Finns i USA https://www.vland-carlamp.com/LED_Multi_Mode_Tail_Lights_for_2015-2019_Ford_Mustang_Clear_Lens/p4995994_19940473.aspx Men tĂ€nkte höra om det finns nĂ„gon i Sverige som sĂ€ljer HĂ€lsningar Anders Karlström
February 17, 20214 yr comment_175490 Köpte mina hĂ€r direkt av leverantören, gick jĂ€ttesmidigt Bara ta bort dom gamla och plugga in de nya Vi valde röda som blinkar gult https://store.exoticponymods.com/collections/frontpage/products/2015-2020-mustang-epm-3a3r-usdm-euro-aus-uk-compatible-multi-mode-sequential-full-taillight-assembly Â
February 24, 20214 yr comment_175580 1 hour ago, Attila said: SĂ„ snygga! Var det verkligen sĂ„ lĂ€tt att installera? bara plugga i kontakten sen var det klart đ
February 24, 20214 yr comment_175581 Var kanske mer arbete med frÀmre blinkers, positionsljus och strÄlkastar spolmunstycken? Hur gick det för dig? BestÀllde du ljusen frÄn samma företag?
February 24, 20214 yr comment_175582 21 minuter sedan, Attila said: Var kanske mer arbete med frĂ€mre blinkers, positionsljus och strĂ„lkastar spolmunstycken? Hur gick det för dig? BestĂ€llde du ljusen frĂ„n samma företag? Ăh... jag har en europa Mustang, ville ha röda baklysen samt vandrande blinkers pĂ„ den som blinkade gult.
February 24, 20214 yr comment_175583 Okej, trodde du bytte baklyktorna för att det var en USA importerad Mustang đ
February 24, 20214 yr comment_175584 1 timme sedan, Attila said: Okej, trodde du bytte baklyktorna för att det var en USA importerad Mustang đ Nope, ser ju sĂ„ töntigt ut med att endast en del av lampan blinkar SĂ„ jag letade runt och fann dessa, de funkar förvisso pĂ„ US mustanger ocksĂ„ Det enda man mĂ„ste göra dĂ„ Ă€r att ansluta en sladd för styrningen
February 24, 20214 yr comment_175585 Ăr baklysena E-mĂ€rkta sĂ„ besiktning och lĂ€nsman gör tummen upp? Audi och kanske fler har vandrande blinkers pĂ„ nyare modeller. Kanske sĂ„ Ă€r blinkers en separat del av bakljuset. Det Ă€r alltsĂ„ inget lagligt hinder för rinnande blinkers. Konstigt att Ford inte lyckades fĂ„ till detta pĂ„ Mustangen. Om segmenten i de vanliga original baklysena kan visa bĂ„de röd och orange för varje segment sĂ„ borde det gĂ„ att programmera om dekodern för baklysena eller bara byta till en annan dekoder med rĂ€tt funktioner sĂ„ att man fĂ„r rinnande blinkers. De yttre segmentet i Euro Mustang lysena kan bĂ„de visa orange och rött ljus. Ăr det nĂ„gon som har koll pĂ„ hur signalen för bromsljus och blinkers Ă€r kodad i bus-systemet för Mustang?
February 25, 20214 yr comment_175587 14 timmar sedan, Prime Mover said: Ăr baklysena E-mĂ€rkta sĂ„ besiktning och lĂ€nsman gör tummen upp? Audi och kanske fler har vandrande blinkers pĂ„ nyare modeller. Kanske sĂ„ Ă€r blinkers en separat del av bakljuset. Det Ă€r alltsĂ„ inget lagligt hinder för rinnande blinkers. Konstigt att Ford inte lyckades fĂ„ till detta pĂ„ Mustangen. Om segmenten i de vanliga original baklysena kan visa bĂ„de röd och orange för varje segment sĂ„ borde det gĂ„ att programmera om dekodern för baklysena eller bara byta till en annan dekoder med rĂ€tt funktioner sĂ„ att man fĂ„r rinnande blinkers. De yttre segmentet i Euro Mustang lysena kan bĂ„de visa orange och rött ljus. Ăr det nĂ„gon som har koll pĂ„ hur signalen för bromsljus och blinkers Ă€r kodad i bus-systemet för Mustang? Nej de Ă€r inte e-mĂ€rkta Det finns bara gula dioder i de yttre segmentet Â
October 14, 20213 yr comment_177843 Hej,  har precis köpt en Mustang 2016. har problem med bromsljuset. NĂ€r jag bromsar sĂ„ blinkar varningsblinkers en gĂ„ng. Inte mer. gĂ„r det att koppla fel eller kan det vara nĂ„got annat? đ
October 15, 20213 yr comment_177845 12 timmar sedan, Mikaelhyllan said: Hej,  har precis köpt en Mustang 2016. har problem med bromsljuset. NĂ€r jag bromsar sĂ„ blinkar varningsblinkers en gĂ„ng. Inte mer. gĂ„r det att koppla fel eller kan det vara nĂ„got annat? đ Ăr bilen SvensksĂ„ld eller Ă€r den privatimporterad?
October 15, 20213 yr comment_177848 9 timmar sedan, Corvette said: Ăr bilen SvensksĂ„ld eller Ă€r den privatimporterad? Usa import. Dock besiktad i Sverige för nĂ„gra mĂ„nadersenÂ
October 15, 20213 yr comment_177849 23 timmar sedan, Mikaelhyllan said: Hej,  har precis köpt en Mustang 2016. har problem med bromsljuset. NĂ€r jag bromsar sĂ„ blinkar varningsblinkers en gĂ„ng. Inte mer. gĂ„r det att koppla fel eller kan det vara nĂ„got annat? hej du kan boka dig en tid hos mig sĂ„ tror jag att jag har lösningen omöjligt att sĂ€ga vilket innan jag har settÂ
October 16, 20213 yr comment_177852 17 timmar sedan, FastMagnus said: On 2021-10-14 at 19:35, Mikaelhyllan said: Hej,  har precis köpt en Mustang 2016. har problem med bromsljuset. NĂ€r jag bromsar sĂ„ blinkar varningsblinkers en gĂ„ng. Inte mer. gĂ„r det att koppla fel eller kan det vara nĂ„got annat? hej du kan boka dig en tid hos mig sĂ„ tror jag att jag har lösningen omöjligt att sĂ€ga vilket innan jag har sett LĂ„ter bra, dock bor du inte runt hörnet direkt vad jag kan se đ
October 16, 20213 yr comment_177854 DĂ„ fĂ„r du leta sjĂ€lv eller komma ner till vĂ„ren och se det som en mini semesterÂ
October 16, 20213 yr comment_177855 4 timmar sedan, FastMagnus said: DĂ„ fĂ„r du leta sjĂ€lv eller komma ner till vĂ„ren och se det som en mini semester Ăr det ett vanligt fel menar du?
October 17, 20213 yr comment_177857 On 2021-10-16 at 16:27, FastMagnus said: DĂ„ fĂ„r du leta sjĂ€lv eller komma ner till vĂ„ren och se det som en mini semester SĂ„g att ni hĂ„ller till i BorĂ„s dĂ„ Ă€r det inte alls lĂ„ngt :).  skickade ett Mail idag till eran Mail pĂ„ företaget đ
April 23, 20232 yr comment_181607 On 2021-02-24 at 14:21, Corvette said: Nope, ser ju sÄ töntigt ut med att endast en del av lampan blinkar SÄ jag letade runt och fann dessa, de funkar förvisso pÄ US mustanger ocksÄ Det enda man mÄste göra dÄ Àr att ansluta en sladd för styrningen Hur kopplar man dÄ?
April 24, 20232 yr comment_181610 9 timmar sedan, Mats Ăstberg said: Hur kopplar man dĂ„? jag tog bara bort de gamla och pluggade i de nya sĂ„ var det klartÂ