Kalle K February 17, 2021 Report February 17, 2021 Hej Alla Ăr det nĂ„gon som vet om det finns nĂ„gon som sĂ€ljer Sekventiella blinkers bak till Mustang 2015 (DOM MĂ STE VARA OMSTĂLLNINGSBARA annars inte godkĂ€nda i besiktning). Finns i USA https://www.vland-carlamp.com/LED_Multi_Mode_Tail_Lights_for_2015-2019_Ford_Mustang_Clear_Lens/p4995994_19940473.aspx Men tĂ€nkte höra om det finns nĂ„gon i Sverige som sĂ€ljer HĂ€lsningar Anders Karlström Citera
Corvette February 17, 2021 Report February 17, 2021 Köpte mina hÀr direkt av leverantören, gick jÀttesmidigt Bara ta bort dom gamla och plugga in de nya Vi valde röda som blinkar gult https://store.exoticponymods.com/collections/frontpage/products/2015-2020-mustang-epm-3a3r-usdm-euro-aus-uk-compatible-multi-mode-sequential-full-taillight-assembly  1 Citera
Attila February 24, 2021 Report February 24, 2021 SÄ snygga! Var det verkligen sÄ lÀtt att installera? Citera
Corvette February 24, 2021 Report February 24, 2021 1 hour ago, Attila said: SÄ snygga! Var det verkligen sÄ lÀtt att installera? bara plugga i kontakten sen var det klart Citera
Attila February 24, 2021 Report February 24, 2021 Var kanske mer arbete med frÀmre blinkers, positionsljus och strÄlkastar spolmunstycken? Hur gick det för dig? BestÀllde du ljusen frÄn samma företag? Citera
Corvette February 24, 2021 Report February 24, 2021 21 minuter sedan, Attila said: Var kanske mer arbete med frĂ€mre blinkers, positionsljus och strĂ„lkastar spolmunstycken? Hur gick det för dig? BestĂ€llde du ljusen frĂ„n samma företag? Ăh... jag har en europa Mustang, ville ha röda baklysen samt vandrande blinkers pĂ„ den som blinkade gult. Citera
Attila February 24, 2021 Report February 24, 2021 Okej, trodde du bytte baklyktorna för att det var en USA importerad Mustang Citera
Corvette February 24, 2021 Report February 24, 2021 1 timme sedan, Attila said: Okej, trodde du bytte baklyktorna för att det var en USA importerad Mustang Nope, ser ju sÄ töntigt ut med att endast en del av lampan blinkar SÄ jag letade runt och fann dessa, de funkar förvisso pÄ US mustanger ocksÄ Det enda man mÄste göra dÄ Àr att ansluta en sladd för styrningen Citera
Prime Mover February 24, 2021 Report February 24, 2021 Ăr baklysena E-mĂ€rkta sĂ„ besiktning och lĂ€nsman gör tummen upp? Audi och kanske fler har vandrande blinkers pĂ„ nyare modeller. Kanske sĂ„ Ă€r blinkers en separat del av bakljuset. Det Ă€r alltsĂ„ inget lagligt hinder för rinnande blinkers. Konstigt att Ford inte lyckades fĂ„ till detta pĂ„ Mustangen. Om segmenten i de vanliga original baklysena kan visa bĂ„de röd och orange för varje segment sĂ„ borde det gĂ„ att programmera om dekodern för baklysena eller bara byta till en annan dekoder med rĂ€tt funktioner sĂ„ att man fĂ„r rinnande blinkers. De yttre segmentet i Euro Mustang lysena kan bĂ„de visa orange och rött ljus. Ăr det nĂ„gon som har koll pĂ„ hur signalen för bromsljus och blinkers Ă€r kodad i bus-systemet för Mustang? Citera
Corvette February 25, 2021 Report February 25, 2021 14 timmar sedan, Prime Mover said: Ăr baklysena E-mĂ€rkta sĂ„ besiktning och lĂ€nsman gör tummen upp? Audi och kanske fler har vandrande blinkers pĂ„ nyare modeller. Kanske sĂ„ Ă€r blinkers en separat del av bakljuset. Det Ă€r alltsĂ„ inget lagligt hinder för rinnande blinkers. Konstigt att Ford inte lyckades fĂ„ till detta pĂ„ Mustangen. Om segmenten i de vanliga original baklysena kan visa bĂ„de röd och orange för varje segment sĂ„ borde det gĂ„ att programmera om dekodern för baklysena eller bara byta till en annan dekoder med rĂ€tt funktioner sĂ„ att man fĂ„r rinnande blinkers. De yttre segmentet i Euro Mustang lysena kan bĂ„de visa orange och rött ljus. Ăr det nĂ„gon som har koll pĂ„ hur signalen för bromsljus och blinkers Ă€r kodad i bus-systemet för Mustang? Nej de Ă€r inte e-mĂ€rkta Det finns bara gula dioder i de yttre segmentet  Citera
Torino_GT February 25, 2021 Report February 25, 2021 SÄhÀr blev min blinkers. 20210220_135235.mp4 Citera
Mikaelhyllan October 14, 2021 Report October 14, 2021 Hej,  har precis köpt en Mustang 2016. har problem med bromsljuset. NÀr jag bromsar sÄ blinkar varningsblinkers en gÄng. Inte mer. gÄr det att koppla fel eller kan det vara nÄgot annat? Citera
Corvette October 15, 2021 Report October 15, 2021 12 timmar sedan, Mikaelhyllan said: Hej,  har precis köpt en Mustang 2016. har problem med bromsljuset. NĂ€r jag bromsar sĂ„ blinkar varningsblinkers en gĂ„ng. Inte mer. gĂ„r det att koppla fel eller kan det vara nĂ„got annat? Ăr bilen SvensksĂ„ld eller Ă€r den privatimporterad? Citera
Mikaelhyllan October 15, 2021 Report October 15, 2021 9 timmar sedan, Corvette said: Ăr bilen SvensksĂ„ld eller Ă€r den privatimporterad? Usa import. Dock besiktad i Sverige för nĂ„gra mĂ„nadersen Citera
FastMagnus October 15, 2021 Report October 15, 2021 23 timmar sedan, Mikaelhyllan said: Hej,  har precis köpt en Mustang 2016. har problem med bromsljuset. NÀr jag bromsar sÄ blinkar varningsblinkers en gÄng. Inte mer. gÄr det att koppla fel eller kan det vara nÄgot annat? hej du kan boka dig en tid hos mig sÄ tror jag att jag har lösningen omöjligt att sÀga vilket innan jag har sett Citera
Mikaelhyllan October 16, 2021 Report October 16, 2021 17 timmar sedan, FastMagnus said: On 2021-10-14 at 19:35, Mikaelhyllan said: Hej,  har precis köpt en Mustang 2016. har problem med bromsljuset. NÀr jag bromsar sÄ blinkar varningsblinkers en gÄng. Inte mer. gÄr det att koppla fel eller kan det vara nÄgot annat? hej du kan boka dig en tid hos mig sÄ tror jag att jag har lösningen omöjligt att sÀga vilket innan jag har sett LÄter bra, dock bor du inte runt hörnet direkt vad jag kan se Citera
FastMagnus October 16, 2021 Report October 16, 2021 DÄ fÄr du leta sjÀlv eller komma ner till vÄren och se det som en mini semester Citera
Mikaelhyllan October 16, 2021 Report October 16, 2021 4 timmar sedan, FastMagnus said: DĂ„ fĂ„r du leta sjĂ€lv eller komma ner till vĂ„ren och se det som en mini semester Ăr det ett vanligt fel menar du? Citera
Mikaelhyllan October 17, 2021 Report October 17, 2021 On 2021-10-16 at 16:27, FastMagnus said: DÄ fÄr du leta sjÀlv eller komma ner till vÄren och se det som en mini semester SÄg att ni hÄller till i BorÄs dÄ Àr det inte alls lÄngt :).  skickade ett Mail idag till eran Mail pÄ företaget 1 Citera
Mats Ăstberg April 23, 2023 Report April 23, 2023 On 2021-02-24 at 14:21, Corvette said: Nope, ser ju sĂ„ töntigt ut med att endast en del av lampan blinkar SĂ„ jag letade runt och fann dessa, de funkar förvisso pĂ„ US mustanger ocksĂ„ Det enda man mĂ„ste göra dĂ„ Ă€r att ansluta en sladd för styrningen Hur kopplar man dĂ„? Citera
Corvette April 24, 2023 Report April 24, 2023 9 timmar sedan, Mats Ăstberg said: Hur kopplar man dĂ„? jag tog bara bort de gamla och pluggade i de nya sĂ„ var det klart Citera
Recommended Posts