April 26, 20213 yr comment_176180 Hejsan, SÄlde just min 2016 GT, eftersom jag flyttat till New York. Men kÀnns som att bÀsta möjliga bil Àven hÀr Àr en Mustang. Jag har plockat ihop en spec pÄ en MACH-1, se bifogad fil. 58 k USD plus dealer mark-up, som Äf egna pÄslag sÄ vackert kallas. Vad sÀger alla duktiga Mustang mÀnniskor, Àr detta rÀtt spec och rÀtt version? RÀtt kulör? Svart med lite röda accenter? Inklusive röda broms ok? Bilen Àr tÀnkt att följa med mig hem, nÀr jobbet hÀr Àr klart om nÄgra Är.  Martin FORD Mustang.pdf
May 7, 20213 yr comment_176333 Bra val med Mach 1 2021 FĂ€rg Ă€r ju smaksak, Svart Ă€r fin. Jag har ocksĂ„ bestĂ€llt, det blir ju Europa versionen dĂ„ med vita bakljus, 20 hk mindre (EU avgaskrav), större backspeglar, inga extra mĂ€tare mm annat som skiljer. Jag har valt Race Red och bilen levereras i Juni. (skeppas nu)Â
May 8, 20213 yr comment_176340 Kul att kunna köpa bil i USA! đ Smaken Ă€r ju som baken, men eftersom du önskar synpunkter, kommer mina hĂ€r: - Jag skulle ha valt Handling Package ocksĂ„, mest för att jag tycker de fĂ€lgarna Ă€r sĂ„ snygga, men ocksĂ„ för att jag gillar vinge pĂ„ bakluckan. - De flesta gillar ju svart, men jag har svĂ„rt att hĂ„lla mina bilar rena, sĂ„ jag vill gĂ€rna ha en mer förlĂ„tande fĂ€rg. En som ger bra accent till alla mörka detaljer (utan att sticka för mycket i ögonen) tycker jag Ă€r fighter grey, se bilaga. Lycka till oavsett val!  Ăndrade %s av %s (%s)
May 12, 20213 yr comment_176374 Jag tycker den verkar nice och manuella vÀxellÄdan (frÄn GT 350) verkar ju vara en drömlÄda! Jag gillar dock inte dekaler och störde mig lite pÄ att det inte gick att köra en dekal-delete nÀr jag lekte runt pÄ hemsidan och byggde ihop en pÄ nÀtet. Jag sÄg ingen delete pÄ vingen heller.
May 12, 20213 yr comment_176390 12 timmar sedan, Champagnekuben said: Jag tycker den verkar nice och manuella vĂ€xellĂ„dan (frĂ„n GT 350) verkar ju vara en drömlĂ„da! Jag gillar dock inte dekaler och störde mig lite pĂ„ att det inte gick att köra en dekal-delete nĂ€r jag lekte runt pĂ„ hemsidan och byggde ihop en pĂ„ nĂ€tet. Jag sĂ„g ingen delete pĂ„ vingen heller. Bilen gĂ„r inte lĂ€ngre att bestĂ€lla i Sverige. Kommer ett fĂ„tal bilar hit. LĂ€ste nĂ„nstans att Tyskland fĂ„tt 15 bilar innan produktionsstoppen pga halvledarbrist. Ăvriga order har annullerats.Â
May 12, 20213 yr comment_176393 Oj, dÄ fÄr vi hoppas vÄra bilar blev tillverkade pÄ de senaste datumen som gÀllde. Blir nog till att dubbelkolla....en extra gÄng
May 21, 20213 yr comment_176519 On 2021-05-13 at 01:19, Duckster said: Oj, dĂ„ fĂ„r vi hoppas vĂ„ra bilar blev tillverkade pĂ„ de senaste datumen som gĂ€llde. Blir nog till att dubbelkolla....en extra gĂ„ng Min anlĂ€nder runt 5 Juni till Halmstad. Blir leverans före Midsommar âșïž Har du kollat nĂ€r din kommer?Â
May 22, 20213 yr comment_176525 Nope, Men skall ringa Torbjörn pĂ„ mĂ„ndag, han var ju ledig nĂ€r jag ringde i veckan đ± Minst en FJG Mach 1 Ă€r i Halmstad. Körde förbi igĂ„r men lyckades inte se den.  Det Ă€r nĂ€ra nu, vilka jĂ€klar bilar vi "fĂ„r" đïž
May 23, 20213 yr comment_176527 18 timmar sedan, Duckster said: Nope, Men skall ringa Torbjörn pĂ„ mĂ„ndag, han var ju ledig nĂ€r jag ringde i veckan đ± Minst en FJG Mach 1 Ă€r i Halmstad. Körde förbi igĂ„r men lyckades inte se den.  Det Ă€r nĂ€ra nu, vilka jĂ€klar bilar vi "fĂ„r" đïž Ja, sĂ„g att de fĂ„tt in den. Rycker sĂ„klart lite att Ă„ka och kolla, men vill nog vĂ€nta tills tĂ€ckelsen faller av min egen pĂ„ plats i hallen. Ett ögonblick som ska dokumenteras đ Â