Jump to content

Featured Replies

comment_176180

Hejsan,

SĂ„lde just min 2016 GT, eftersom jag flyttat till New York.

Men kÀnns som att bÀsta möjliga bil Àven hÀr Àr en Mustang. Jag har plockat ihop en spec pÄ en MACH-1, se bifogad fil. 58 k USD plus dealer mark-up, som Äf egna pÄslag sÄ vackert kallas.

Vad sÀger alla duktiga Mustang mÀnniskor, Àr detta rÀtt spec och rÀtt version? RÀtt kulör? Svart med lite röda accenter? Inklusive röda broms ok?

Bilen Àr tÀnkt att följa med mig hem, nÀr jobbet hÀr Àr klart om nÄgra Är.

Martin

FORD Mustang.pdf

• 2 weeks later...
comment_176333

Bra val med Mach 1 2021 

FÀrg Àr ju smaksak, Svart Àr fin. Jag har ocksÄ bestÀllt, det blir ju Europa versionen dÄ med vita bakljus, 20 hk mindre (EU avgaskrav), större backspeglar, inga extra mÀtare mm annat som skiljer. 

Jag har valt Race Red och bilen levereras i Juni. (skeppas nu) 

comment_176340

Kul att kunna köpa bil i USA! 😉

Smaken Àr ju som baken, men eftersom du önskar synpunkter, kommer mina hÀr:

- Jag skulle ha valt Handling Package ocksÄ, mest för att jag tycker de fÀlgarna Àr sÄ snygga, men ocksÄ för att jag gillar vinge pÄ bakluckan.

- De flesta gillar ju svart, men jag har svÄrt att hÄlla mina bilar rena, sÄ jag vill gÀrna ha en mer förlÄtande fÀrg. En som ger bra accent till alla mörka detaljer (utan att sticka för mycket i ögonen) tycker jag Àr fighter grey, se bilaga.

Lycka till oavsett val!

Skärmavbild 2021-05-08 kl. 13.04.10.png

Ändrade %s av %s (%s)

comment_176374

Jag tycker den verkar nice och manuella vÀxellÄdan (frÄn GT 350) verkar ju vara en drömlÄda!

Jag gillar dock inte dekaler och störde mig lite pÄ att det inte gick att köra en dekal-delete nÀr jag lekte runt pÄ hemsidan och byggde ihop en pÄ nÀtet. Jag sÄg ingen delete pÄ vingen heller.

comment_176390
12 timmar sedan, Champagnekuben said:

Jag tycker den verkar nice och manuella vÀxellÄdan (frÄn GT 350) verkar ju vara en drömlÄda!

Jag gillar dock inte dekaler och störde mig lite pÄ att det inte gick att köra en dekal-delete nÀr jag lekte runt pÄ hemsidan och byggde ihop en pÄ nÀtet. Jag sÄg ingen delete pÄ vingen heller.

Bilen gĂ„r inte lĂ€ngre att bestĂ€lla i Sverige. Kommer ett fĂ„tal bilar hit. LĂ€ste nĂ„nstans att Tyskland fĂ„tt 15 bilar innan produktionsstoppen pga halvledarbrist. Övriga order har annullerats. 

• 2 weeks later...
comment_176519
On 2021-05-13 at 01:19, Duckster said:

Oj, dÄ fÄr vi hoppas vÄra bilar blev tillverkade pÄ de senaste datumen som gÀllde.
Blir nog till att dubbelkolla....en extra gÄng

Min anlĂ€nder runt 5 Juni till Halmstad. Blir leverans före Midsommar â˜ș Har du kollat nĂ€r din kommer? 

comment_176525

Nope,
Men skall ringa Torbjörn pĂ„ mĂ„ndag, han var ju ledig nĂ€r jag ringde i veckan đŸ˜±

Minst en FJG Mach 1 Àr i Halmstad. Körde förbi igÄr men lyckades inte se den.

Det Àr nÀra nu, vilka jÀklar bilar vi "fÄr"

đŸŽïž

comment_176527
18 timmar sedan, Duckster said:

Nope,
Men skall ringa Torbjörn pĂ„ mĂ„ndag, han var ju ledig nĂ€r jag ringde i veckan đŸ˜±

Minst en FJG Mach 1 Àr i Halmstad. Körde förbi igÄr men lyckades inte se den.

Det Àr nÀra nu, vilka jÀklar bilar vi "fÄr"

đŸŽïž

Ja, sĂ„g att de fĂ„tt in den. Rycker sĂ„klart lite att Ă„ka och kolla, men vill nog vĂ€nta tills tĂ€ckelsen faller av min egen pĂ„ plats i hallen. Ett ögonblick som ska dokumenteras 😉