Jump to content

Featured Replies

• Svar 188
  • Visingar 10,9k
  • Skapad
  • Senaste Svar

Top Posters In This Topic

Most Popular Posts

• Mustangmike
    Mustangmike

Nej, då är det ingen Mustang längre. På det spåret skulle Ford kunna spinna vidare på en "Folkligare" GT40 som inte kostar miljoner, en back to basic GT 40 med en typ dryga 400Hk Coyote och grymt chas

• Det känns inte nytt direkt, mer som en face lift Någon som haft panik hos Ford att vi måste få ut en ny Musse

• För mycket som händer i instrumenteringen, en stor skärm med lite inlagd "häftig" grafik. 🤮  Nä lite mer traditionellt mustang stuk tack.  Men klart en häftig grej för alla teknik nördar. 😂

Posted Images

comment_178962
12 timmar sedan, Chrille82 said:

Jag gillar mer det ”råa” stuket på knappar m.m som är på förra generationen (S550) sen tycker jag inte det var så lyckat med vent placeringen heller🤔 

Håller med, glider allt längre från sitt retro och berättigande, liknar mer å mer en Mondeo eller Kia eller ....

comment_178981
58 minuter sedan, Corvette said:

Gu vilken trist front det är på den kommande Mussen, djupt besviken 🥺

Trodde de skulle bli något häftigare än det här...

image.thumb.png.8dd422182ce44ccf8495fd4719670c22.png

Känns som dom tappat greppet, historien från 70, 80 och 90 talet upprepar sig. Men allt går fortare nuförtiden så 2030 blir det back to basic och ny Retro igen 🙂

• Author
comment_178982
1 minut sedan, Mustangmike said:

Känns som dom tappat greppet, historien från 70, 80 och 90 talet upprepar sig. Men allt går fortare nuförtiden så 2030 blir det back to basic och ny Retro igen 🙂

Det känns inte nytt direkt, mer som en face lift
Någon som haft panik hos Ford att vi måste få ut en ny Musse

• 2 weeks later...
comment_179183
On 2022-05-03 at 10:22, Corvette said:

mja får se hur den ser ut, av den informationen   så kan man likaväl köra den jag har ett tag till, om den inte skulle vara jätte snygg eller ha något i utrustning  som jag saknar, beror lite på priset med.