Musse-Daniel June 28, 2021 Report June 28, 2021 Fick du tag i det? Jag vill väldigt gärna också ha Citera
soderd June 29, 2021 Author Report June 29, 2021 17 timmar sedan, Musse-Daniel said: Fick du tag i det? Jag vill väldigt gärna också ha tyvärr inget bra... Citera
Per Berglund June 29, 2021 Report June 29, 2021 (redigerad) On 2021-06-07 at 08:03, soderd said: Sitter någon och ruvar på ett el schema i pdf? Testa den här och beställ en skarp om det verkar intressant Men generellt använd bara original som identifikation. Har jobbat jätte mycket med Mustang el och den verkligen dålig även när det var nytt. Tips är att modernisera där det går med reläer speciellt för minsta belastningarna. Särskilt om du ska modifiera motor och ha mer förbrukare och större generator. Håller du på med original renovering så såklart eldragningen som Ford gjort okej! 1970.pdf Ändrade %s av %s (%s) Citera
soderd July 10, 2021 Author Report July 10, 2021 On 2021-06-29 at 17:07, Per Berglund said: Testa den här och beställ en skarp om det verkar intressant Men generellt använd bara original som identifikation. Har jobbat jätte mycket med Mustang el och den verkligen dålig även när det var nytt. Tips är att modernisera där det går med reläer speciellt för minsta belastningarna. Särskilt om du ska modifiera motor och ha mer förbrukare och större generator. Håller du på med original renovering så såklart eldragningen som Ford gjort okej! 1970.pdf 21 MB · 21 downloads stort tack! Det sitter en 427a i min så det är inte mkt original kvar. Citera
Musse-Daniel July 13, 2021 Report July 13, 2021 Jag köpte precis en bok från CJ Pony Parts som borde levereras under veckan. Vet därför inte hur bra den är men kanske kan skanna in nån sida om du behöver. Citera
Recommended Posts