mobcharge February 20, 2005 Report February 20, 2005 Såg just en vidrig bil på ebay jag måste dela med mig av.. Citera
LupusRex February 21, 2005 Report February 21, 2005 Vad har dom gjort med bilstackarn? Det är nästan så man vill spöa på den som gjort jobbet. Citera
sniffer February 21, 2005 Report February 21, 2005 Haha. Jo stackars mussen. Kan inte folk spackla sönder någon gammal 740 eller något stället för att mata på skiten på en fin 69:a ? Usch då.. Citera
k-codekowboy February 22, 2005 Report February 22, 2005 Med den här bilen togs Restomod-vågen till en ny dimension i mitt tycke. Herre jävlar vilken bil Mvh/ Tony Citera
sniffer February 22, 2005 Report February 22, 2005 Med den här bilen togs Restomod-vågen till en ny dimension i mitt tycke. Herre jävlar vilken bil Mvh/ TonyJo den va ju lite roligare än de andra men sett. Men tycker ändå inte man skall spackla sönder något fint.. Citera
Leijon CMC 855 February 23, 2005 Report February 23, 2005 Ser ju ut som något från ett tv-spel, där tillverkarna inte har rätten att göra en riktig mustang, istället gör den en mustang med avikelser, fast det här var ju riktigt illa... Man kan knappt säga att det ser ut som en Mustang. Snacka om lump-ihop! Citera
Lygdman cmc813 February 24, 2005 Report February 24, 2005 Vid en snabb anblick tycker jag det påminner om -05 mussen.(en sänkning och större fälgar så)Hur mycket spackel det är på detta bygga kan inte jag avgöra på 2 bilder.(det finns folk som bygger bilar som denna utan vanligt spackel).Personen i fråga har byggt en bil han vill ha och jag tycker inte det är någe fel idet. Citera
MrTurbo_1645 March 2, 2005 Report March 2, 2005 Det där var väl att ta i! Trösklarna var ju värst tycker jag... Citera
Recommended Posts