LupusRex February 23, 2005 Report February 23, 2005 Nej, men allvarligt.Det där är ju så äg det bara går att bli. Man ska börja tidigt, är det nån som har sagt. Citera
sniffer February 23, 2005 Report February 23, 2005 Nej, men allvarligt.Det där är ju så äg det bara går att bli. Man ska börja tidigt, är det nån som har sagt.Jag lägger hälde mina pengar på bilen/motorn än att skaffar värsta ljudet för flera tysen. Hmm varför skall man ha massa dyra högtalare och skit när man har V8 ? Själv sätter jag aldrig på sterion när jag åker själv i bilen för jag älskar mitt V8-ljudet Citera
Johan Olofsson February 23, 2005 Report February 23, 2005 Jag lägger hälde mina pengar på bilen/motorn än att skaffar värsta ljudet för flera tysen. Hmm varför skall man ha massa dyra högtalare och skit när man har V8 ? Själv sätter jag aldrig på sterion när jag åker själv i bilen för jag älskar mitt V8-ljudet Håller med!, nästan inget går upp imot ljudet när man stämplar pelle i botten Citera
sniffer February 23, 2005 Report February 23, 2005 Jag lägger hälde mina pengar på bilen/motorn än att skaffar värsta ljudet för flera tysen. Hmm varför skall man ha massa dyra högtalare och skit när man har V8 ? Själv sätter jag aldrig på sterion när jag åker själv i bilen för jag älskar mitt V8-ljudet Håller med!, nästan inget går upp imot ljudet när man stämplar pelle i botten Mmmm.. Njuter.... :E Citera
LupusRex February 23, 2005 Report February 23, 2005 Men ni har ju inte förstått principen.Alla de som inte har förstått att det är V8 som gäller skaffar ju de där högtalarna, så de kan slå på en CD med muller från en 428CJ, och känna sig som King of the Road. Citera
sniffer February 23, 2005 Report February 23, 2005 Men ni har ju inte förstått principen.Alla de som inte har förstått att det är V8 som gäller skaffar ju de där högtalarna, så de kan slå på en CD med muller från en 428CJ, och känna sig som King of the Road. Haha Jo de är ju också ett sätt Men som man säger.. De fins inga renvägar till de ferfekta ljudet! Citera
Lars Oscarsson cmc383 February 23, 2005 Report February 23, 2005 Hej.Jag har haft minna inlägg förut i denna fråga medatt ha stereo eller inte i V8 Mustang. Svaret är enkelt, det är klart att det skall finnas enfungerande stereo i Mussen men inte för att lysnapå när man kör utan bara för de stunder då mansitter i Mustangen med motorn avstängd , i övrigtså är det kromad armbåge och V8 SOUND som ärsom musik för mig jag som älskar hård rock från 60-70 talet mäst.. Citera
sniffer February 23, 2005 Report February 23, 2005 Hej.Jag har haft minna inlägg förut i denna fråga medatt ha stereo eller inte i V8 Mustang. Svaret är enkelt, det är klart att det skall finnas enfungerande stereo i Mussen men inte för att lysnapå när man kör utan bara för de stunder då mansitter i Mustangen med motorn avstängd , i övrigtså är det kromad armbåge och V8 SOUND som ärsom musik för mig jag som älskar hård rock från 60-70 talet mäst.. Precis.. Citera
Gäst February 23, 2005 Report February 23, 2005 Hej.Jag har haft minna inlägg förut i denna fråga medatt ha stereo eller inte i V8 Mustang. Svaret är enkelt, det är klart att det skall finnas enfungerande stereo i Mussen men inte för att lysnapå när man kör utan bara för de stunder då mansitter i Mustangen med motorn avstängd , i övrigtså är det kromad armbåge och V8 SOUND som ärsom musik för mig jag som älskar hård rock från 60-70 talet mäst.. Och jag anser att det ska lyssnas på musik när man ska åka på "roadtrip" med en jänkare, då är det gammal rock som gäller, på hög volym!Men, det betyder inte att jag inte älskar v8 soundet! Citera
Lygdman cmc813 February 24, 2005 Report February 24, 2005 Har aldrig och kommer nog aldrig stoppa i stereo i mussen, kan bli en liten popplåda i cheva vanen möjligen (men knappt äns där) det är motor ljudet som ger njutningen i en jänkare... Citera
MrTurbo_1645 March 2, 2005 Report March 2, 2005 Cool kille, säkert han som får alla brudarna i det kvarteret... Citera
Recommended Posts