August 30, 20213 yr comment_177483 Hello, nÄgon som har fÀrgat om golv mattorna alltsÄ den som tÀcker hela golvet jag har en trÄkig orange fÀrg gul bil vit inredning nÄgra förslag?
August 31, 20213 yr comment_177485 8 timmar sedan, Janneberka said: Hello, nÄgon som har fÀrgat om golv mattorna alltsÄ den som tÀcker hela golvet jag har en trÄkig orange fÀrg gul bil vit inredning nÄgra förslag? Eftersom det Àr Nylon sÄ kommer fÀrgen bara ligga utanpÄ trÄdarna som ett lager. Det sugs inte in i materialel sÄ det blir vÀldigt kortlivat isÄfall eftersom gamla kulören direkt kommer synas vid slitage I tillverkningen sÄ Àr sjÀlva plasten mixad med kulören. SÄklart gÄr det fÀrga men glÀdjen blir vÀldigt kortlivad och ett jÀkla jobb att göra det praktisk plus kostnad. Köp en ny matta. En 50Är gammal nylon matta Àr ingen höjdare
September 3, 20213 yr Author comment_177504 On 2021-08-31 at 06:11, Per Berglund said: Eftersom det Àr Nylon sÄ kommer fÀrgen bara ligga utanpÄ trÄdarna som ett lager. Det sugs inte in i materialel sÄ det blir vÀldigt kortlivat isÄfall eftersom gamla kulören direkt kommer synas vid slitage I tillverkningen sÄ Àr sjÀlva plasten mixad med kulören. SÄklart gÄr det fÀrga men glÀdjen blir vÀldigt kortlivad och ett jÀkla jobb att göra det praktisk plus kostnad. Köp en ny matta. En 50Är gammal nylon matta Àr ingen höjdare Ok tack för svar,vart kan man hitta nya? dom lÀr vara formskurna
September 3, 20213 yr comment_177507 Du kommer aldrig att fĂ„ samma passform med en nytillverkad matta. Jag Ă„ngar bittert att jag inte frĂ€schade till min originalmatta. Jag köpte den bĂ€sta och dyraste att kunde hitta, den var "Proudly made in USA". HĂ„ller jag upp den mot ljuset kan jag se rakt igenom den! Plus att passformen var usel! Â
September 3, 20213 yr comment_177510 2 timmar sedan, Jan CMC 391 said: Du kommer aldrig att fĂ„ samma passform med en nytillverkad matta. Jag Ă„ngar bittert att jag inte frĂ€schade till min originalmatta. Jag köpte den bĂ€sta och dyraste att kunde hitta, den var "Proudly made in USA". HĂ„ller jag upp den mot ljuset kan jag se rakt igenom den! Plus att passformen var usel!  Nu generaliserar Ä det grövsta !!!  DĂ„ köpte du en 100% nylonmatta standard sĂ€kerligen för minst 5Ă„r sedan och hade ingen koll ....Idag det finns EXAKT likt original jag har sjĂ€lv bytt ut flera. Har bytt pĂ„ mĂ„nga Mustanger och senast i vĂ„ras och den var perfekt. ACC eller TMI Ă€r det som gĂ€ller....Troligen Ă€ven Scott Drake som jag aldrig prövat men innehĂ„ller 80%Rayon/20% Nylon exakt som originalet Sen ska den vara sydd med "Loops" och tidigare var Ă€ven helt slĂ€t matta vanlig som Ă€r just "Usel" Ăndrade %s av %s (%s)
September 4, 20213 yr comment_177516 Nej, jag har igen koll som alla andra hÀr pÄ forumet. Det Àr tur att du finns!