Jump to content

Jan CMC 391

Medlemmar
  • Inlägg

    62
  • Blev forummedlem

  • Senaste besök

  • Days Won

    4

Jan CMC 391 last won the day on 2 april

Jan CMC 391 had the most liked content!

About Jan CMC 391

  • Födelsedag 1953-09-21

Medlemsinformation

  • Stad
    Kil
  • Yrke
    Pensionär
  • Intressen
    Bilar

Senaste Profilbesöken

1 611 profil visningar

Jan CMC 391's Achievements

Rookie

Rookie (2/14)

  • Dedicated Rare
  • Conversation Starter Rare
  • First Post Rare
  • Collaborator Rare
  • Week One Done

Recent Badges

6

Omdömespoäng

  1. Tack Jan för att du ordnade detta. Bra initiativ, det blev en toppen helg.
  2. Behövs ingen mall, bara att ritsa, slå körnslag och borra. Pass då också på att borra hålen så långt bak du kan.
  3. Nej, jag har igen koll som alla andra här på forumet. Det är tur att du finns!
  4. Du kommer aldrig att få samma passform med en nytillverkad matta. Jag ångar bittert att jag inte fräschade till min originalmatta. Jag köpte den bästa och dyraste att kunde hitta, den var "Proudly made in USA". Håller jag upp den mot ljuset kan jag se rakt igenom den! Plus att passformen var usel!
  5. Eller så var bilen USA såld. dvs no rust!
  6. Det viktigaste är caster, så mycket det går innan den nedre bärarmen tar i vid camber justeringen. Blir nog tyvärr inte mera än 3-4°. Själv har jag 6,5° med då har jag byggt om en del.
  7. Vinklarna på protokollet anges i grader och minuter. 1 grad och 54 min är nästan 2 grader. Skillnaden är marginell. 60 min = 1 grad.
  8. Dock inte så roligt att åka bakom på en dammig grusväg på väg in till ett träffområde med nytvättad bil
  9. Känns det fett så är det kylvatten.
  10. Det du kan göra är att skaffa VPN till datorn, NordVPN är bra. Sedan kopplar du upp dig på en server i USA. Då tror siterna att du är over there in the USA och inte i EU.
  11. Det behövs inga mallar, du mäter, ritsar, slår körnslag och borrar. Flykta hålen bakåt så långt det går.
×
×
  • Create New...