ht67 cmc 1502 March 31, 2005 Report March 31, 2005 Hej!Jag har ett 82 mm knutkors vid bakaxeln. Tyvärr kan jag inte mäta upp det närmare just nu. Är det någon som vet de andra måtten som man måste ha? Jag köpte nya U bultar förra våren från Hansen som håller fast knutkorset men de var för små. Nu tänkte jag fixa nya kors mm. och vill inte att det ska bli fel igen. Kan det vara så att om man har en Musse med 82 mm. knutkors (vad det nu blir i tum?) så kan det bara finns ett mått som gäller...?Är det lika dana knutkors i bägge ändar på kardan? Citera
JH April 1, 2005 Report April 1, 2005 Nej det behöver inte vara samma knutkors i båda ändarna. Min erfarenhet är att det bästa brukar vara att ta med gamla knutkorset till återförsäljaren och mäta / jämföra på plats.Fast den möjligheten har inte alla. Citera
ht67 cmc 1502 April 1, 2005 Author Report April 1, 2005 Tack för svaret! Då vet jag lite mer. Tyvärr har jag ju just nu ca. 34 mil till Mussen, annars hade det inte varit några problem.Jag får hitta på nåt. Citera
Recommended Posts